Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alpina B8 4,6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • A.G
    Bimmer Rookie
    • Sep 2003
    • 85
    • Degerby

    Alpina B8 4,6

    Here is something for someone who likes E36 and V8

  • Juhis
    BTCF Honorary Member
    • Jul 2002
    • 19175
    • -

    #2
    "Du har inte behörighet att visa den här sidan.
    Du måste logga in."

    Unfortunately looks like the URL you posted doesn't work without logging in to the board..
    All good things come to those who wait.

    Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group

    Sound Factory Bar & Nightclub

    Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.

    Comment

    • A.G
      Bimmer Rookie
      • Sep 2003
      • 85
      • Degerby

      #3
      Aha , lets try with this one !

      The price on the car is down at 150.000 Sek ( ca 16.000 Eur)

      Comment

      • Sene
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2003
        • 925
        • Enschede, The Netherlands

        #4
        Shite! I want one
        F11 LCI 535xi


        Ex.

        E36 320i sedan
        E36 LCI 328i coupe
        E61 LCI 530xi

        Comment

        • nullzwei
          BTCF Member
          • Oct 2002
          • 11056
          • ?

          #5
          Skitsnygg ALPINA

          Originally posted by A.G
          Aha , lets try with this one !

          The price on the car is down at 150.000 Sek ( ca 16.000 Eur)

          http://www.blocket.se/vi/8736242.htm?ca=11_s
          Alltså A.G. har "prutat" prisen 20tSEK. 150tSEK gör, som A.G. harsagt, ungefär EUR 16350.
          O. bilen står... var i Sverige?

          Kuvista päätellen Ruotsissa on aikainen talvi.

          Comment

          • A.G
            Bimmer Rookie
            • Sep 2003
            • 85
            • Degerby

            #6
            Bilen finns någonstans i Halland ( Syd-Västra Sverige) dvs området nere vid Halmstad.

            Comment

            • [pmp]
              Bimmer Fanatic
              • Feb 2006
              • 650
              • Vantaa

              #7
              "V8 på 400 hk i motorn 333 hk på hjulen"

              onks tos nyt 333 vai 400 heppaa?
              mikähän tän threadin idea on?
              F31 335dx m-sport
              Ex F10 535d m-sport
              Ex E30 325i
              Ex E36 325td
              Ex E30 320i

              Comment

              • höde
                Bimmer Fanatic
                • Sep 2004
                • 219

                #8
                Originally posted by [pmp] View Post
                "V8 på 400 hk i motorn 333 hk på hjulen"

                onks tos nyt 333 vai 400 heppaa?
                mikähän tän threadin idea on?
                400 heppaa koneesta ja 333 heppaa renkaalta.

                Comment

                • Doni
                  Moderator
                  • Sep 2004
                  • 2842
                  • Kyrsälä

                  #9
                  Originally posted by A.G View Post
                  Here is something for someone who likes E36 and V8

                  http://www.alpinacs.se/index.php?opt...catid=4&id=849
                  A.G, skulle det vara möjligt att du skulle kontakta mig via email ([email protected]) eller private message.

                  Jag kör med blåa E30 V8.
                  Rengastyöt, Huollot, Korjaukset, Vikakoodit pääkaupunkiseudulla

                  Comment

                  • nut
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2003
                    • 1613
                    • Vaasa/Kauhajoki

                    #10
                    Originally posted by nullzwei View Post
                    Kuvista päätellen Ruotsissa on aikainen talvi.
                    Samma bil var till salu på PowerBörsen och/eller blocket i våras antar jag?

                    Ei siellä oo kato varaa ostella uutta filmiä
                    BMW-ALPINA E46 B3 3.3 #527

                    Comment

                    • huru-ukko
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jan 2004
                      • 4052
                      • Inkoo/Portimao

                      #11
                      B8 /ALPINA on tavallaan epäonnistunut tuon kasikoneen porauksen suhteen - ja sylinterien välit ovat jääneet liian ohuiksi.Omakohtaista kokemusta ei ole,mutta tästä B8-mallista(koneesta) varoitettiin Saksassa.Samalla tosin kerrottiin,millä muutoksilla sen saa kestämään...ja niinpä useissa viime vuosina Saksassa
                      myytävinä olleissa B8:seissa on noita korjauksia tehtykin.Miten lienee tämän Ruotsin yksilön laita?

                      Comment

                      • Doni
                        Moderator
                        • Sep 2004
                        • 2842
                        • Kyrsälä

                        #12
                        Originally posted by huru-ukko View Post
                        B8 /ALPINA on tavallaan epäonnistunut tuon kasikoneen porauksen suhteen - ja sylinterien välit ovat jääneet liian ohuiksi.Omakohtaista kokemusta ei ole,mutta tästä B8-mallista(koneesta) varoitettiin Saksassa.Samalla tosin kerrottiin,millä muutoksilla sen saa kestämään...ja niinpä useissa viime vuosina Saksassa
                        myytävinä olleissa B8:seissa on noita korjauksia tehtykin.Miten lienee tämän Ruotsin yksilön laita?
                        Menee vähän off-topiciksi. Itseäni kiinnostaa kovasti tuon moottorin muutokset. Onko se Alpinan salaisuus vai voisiko asiasta jostain lukea?
                        Rengastyöt, Huollot, Korjaukset, Vikakoodit pääkaupunkiseudulla

                        Comment

                        • Slow_M3
                          Bimmer Fanatic
                          • Dec 2004
                          • 779

                          #13
                          Originally posted by [pmp] View Post
                          "V8 på 400 hk i motorn 333 hk på hjulen"

                          onks tos nyt 333 vai 400 heppaa?
                          mikähän tän threadin idea on?
                          400 heppaa on kusetusta, 333 kaakkia tossa mosassa on
                          sigpic

                          Comment

                          • huru-ukko
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jan 2004
                            • 4052
                            • Inkoo/Portimao

                            #14
                            Originally posted by Doni View Post
                            Menee vähän off-topiciksi. Itseäni kiinnostaa kovasti tuon moottorin muutokset. Onko se Alpinan salaisuus vai voisiko asiasta jostain lukea?
                            Liekö tämä nyt "ohvia",sillä kai on parempi varoittaa ennen kuin jälkeen...
                            Tosiaan,kun kyselin Mönchengladbach'issa(paikassa,jossa noita ALPINOITA on hajoitettuna ja myöskin kokonaisina myytävänä),niin sanoivat noiden pyttyjen välien porauksissa tulleen niin ohuiksi,että sulavat.Jotakin noista kehitellyistä parannuskeinoista muistan,mutta koska asia ei ollut niin läheinen,niin kokonaisuus on karissut mielestäni.Onhan koneeseen muistaakseni tehty yli 30 muutosta/parannusta(?) alkup. BMW:n V8:siin nähden,mutta kun palataan tähän Ruotsin ALPINAan,niin aina pitkä myyntiaika mietityttää!Ainakin kansipahvivika voisi tulla jo koeajon aikana esiin...
                            Sitten tuohon salatietouteen:jos omistaisi (todistettavasti!)ko. auton,saisi ALPINAn tehtaalta kohtalaista maksua vastaan kunkin yksilön tiedot.Maksoin n.400 euroa paksusta ALPINA-tietoudesta(B3 3,2/-96),enkä tullut hullua hurskaammaksi...

                            Comment

                            • eeki
                              BTCF Member
                              • Jul 2003
                              • 1966
                              • HKI

                              #15
                              Tuon B8:n kansipahviongelmaan on ratkaisuna X5:n kansipahvi, se on vahvempaa tekoa ja siinä sylinterien välissä taitaa olla itseasiassa vähemmän tavaraa kuin ALPINAssa - tätä ratkaisua suosittelevat muuten ALPINAltakin.

                              Isot ongelmat alkavat sitten jos tuolla koneella ajetaan rikkinäisellä pahvilla, silloin saa ostaa uuden lohkon ja sehän onkin tietysti tosi halpaa kun niitä löytyy joka romikselta.
                              Ducati 998 -02 //

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎