Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tenkiikanvaihto autoista kysymyksiä

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pempe
    Bimmer Rookie
    • Nov 2004
    • 111
    • Häme/maaseutu

Jep.. Ite kyl melkein ostaisin sen tuontipelin vaix olis ajettukki enemmän ku suomi autolla, tod.näk. koriltaan silti parempi ja kulutus osathan voi aina uusia.. no joo saahan migillä uutta peltiäki mut ja mut!
    BMW E30 316 -84
    BMW E30 316i -89
    BMW E30 323i -85
    BMW E30 325i -87
    BMW E12 520i -77

Comment

• Axu83
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2004
      • 601
      • Vantaa

Kannattaa tietty ottaa huomioon että se orkkiskin voi olla paska. Eli jos on 2 vaihtoehtoa, ei "voi" ajatella että A on automaattisesti parempi koska se on orkkis. Voi olla piilokolaroitu tms..

P.S. Vaihdettiin taakse 325i:n levyt ja tukivarret. Onko vaaraa että konttorilla niistä huomautetaan, eli tarviiko m-katsastaa? Meneekö läpi, että "ne oli siellä jo kun auton hommasin, tehdaslisävaruste tms"?
      E91 330dA LCI MSport 82tkm *for sale*
      E92 325i Black Coupe 51tkm *sold*
      Listen, and understand. That terminator is out there. It can't be bargained with.
      It can't be reasoned with. It doesn't feel pity, or remorse, or fear.
      And it absolutely will not stop, ever, until you are dead.

Comment

• henri
        BTCF Member
        • Aug 2002
        • 5752
        • Kiuruvesi/Iisalmi

Originally posted by Pempe
        Niinpä mut kuka vittu tekee ittelleen tekniikanvaihdon ja päin persettä, ma kusun vaan?
        tai sitten vähä ennen myyntiä, että menis paremmin kaupaks

tai sitten vaan haluaa itelle tehokkaamman pelin, ja ei kaikki osaa/halua tehä huolella

Mutta osa tekee kyllä huolella noita, mutta vakuutus yhtiö ei arvosta noita tv-autoja

eli malkeimpä itse ostasin saksasta jos löytyy hyvä yksilö, ja sitte vaihtaa koneeseen ne osat mitä tarvii...Ku niillä on oikeestaan aina/melkein aina ajettu paljon enempi kun mitä mittarissa on
        Last edited by henri; 28-01-2005, 15:22.
        Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
        Ex. E30 320i 2d GTS -88

E46 330Cd (projekti V.2)

----------------------------

Comment

• matolaatikko
          Bimmer Fanatic
          • Mar 2003
          • 451
          • .

......
          Last edited by matolaatikko; 13-11-2012, 11:59.

Comment

• Hemi
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2004
            • 18880
            • Pirkanmaa

Ostoilmoitus Keltaiseen pörssiin ja Palsta-lehteen ja taatusti tulee tarjouksia, jotka voi käydä tsekkaamassa ennen ostopäätöstä. Saat vieläpä melko varmasti halvemmalla kuin teettämällä "jobbarilla" Saksantuonnin. Pointti on siinä että voit jättää "ota tai jätä" tarjouksia useammastakin kiesistä ja pientä paniikkia kun näissäkin on olemassa, tarttuu joku tarjoukseen. Samalla olet/voit olla ainoa jonka kanssa myyjä tekee kauppaa. Nykyisin voi Saksantuonnista huoletta laskea saavansa persnettoa jos autonsa aikoo myydä. Pyynti ja todellisten myyntihintojen erotus on suuri joten tämä kannattaa pitää mielessä.

Comment

• tertsunen
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2004
              • 1343
              • JKL

Originally posted by loz
              prossia mulle ei jostain syystä ole merkattu ollenkaa.. ja tekniikan vaihdon hoiti m-sport vuonna 96...
              Prosentteja ei välttämättä ole otteessa, ne voivat myös olla tallessa katsastuskonttorin tiedoissa.
              Itse jouduin kyselemään tietoja autosta soittamalla konttorille ja selvittämään mitä autoon on vaihdettu.
              Omien kokemusteni perusteella, en osta enää itselleni mitään kv/tv autoa.

Aiheeseen liittyen-> http://www.opelclubfinland.net/forum...=56764&forum=3

Comment

• m-power
                Bimmer Fanatic
                • Feb 2003
                • 731
                • TAMPERE

ja mulla on itse tehty yhdistelmä eli 316 ja 325e ja se harmittaa jos joskus joutuu luopuun tästä paketista...mut jos perhe kasvaa niin on pakko....mut joku saa tästä hyvän tv:n joskus.....ja mun tapauksessa otan vittuiluna sen jos joku väittää et tv tulee halvemmaks...ei tullu ainakaan mun tapauksessa koska laitoin alustan uusiks ym osaa joten luotan omaani 100% enemmän kuin johonkin guntherin nussimaan paskaan
                sitä saa mitä tilaa

http://www.btcf.fi/showcar.php?id=420

R.I.P. 327i
                R.I.P. 535i
                audi a6 2.7 t

Comment

• Hemi
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2004
                  • 18880
                  • Pirkanmaa

Ai jaa...tehdäänkö ne TV:t siksi että ne tuleekin kalliimmaksi...????

Comment

• Timpe
                    Bimmer Fanatic
                    • Oct 2003
                    • 539
                    • Tre

Tv:t vois jakaa oikeestaan kahteen tyyppiin. On niitä jotka on tehty harrastuspohjalta omaan käyttöön ja sitten on niitä, jotka on tehty myyntiin mahdollisimman halvalla.

Comment

• Cee.Koo
                      Bimmer Fanatic
                      • Mar 2004
                      • 354
                      • Twilight zone

Ite ainakin ajelen mielummin itse tekemälläni tv.autolla (323i, m20b25 pata), kuin jollain saksasta raahatulla vanhalla turkkilaisten pizzataxilla.
                      Mut aikuisten oikeasti vanhat autot on aina yksilöitä, on se sitten alkup."helmi" tai huolella tehty tv/kv. Tai vaihtoehtoisesti loppuun nussittu alkuperäinen 325 tai rautalangalla kasattu tv/kv.
                      Eli liian kuumana ei kannata käydä johonkin autoon, ettei tule liikaa oppirahoja maksuun. Ei ne vanhat autot maailmasta lopu
                      With jap crap, life sucks and then you die

Comment

• spu
                        Bimmer Fanatic
                        • Feb 2003
                        • 528
                        • Tampere

Originally posted by MKN
                        On tullut kolmesta tuontiliikkeestä kyseltyä
                        ( http://www.mb-mobile.fi/ ), ( http://www.bayerncar.com/ ) ja eräältä paikallisesta tuojalta. Kaikilta on tullut samantyylistä vastausta:
                        "Ei tuoda noin vanhoja autoja"
                        Onhan tuossa hintaa aikalaillakin liikaa. Ota huomioon myös se, että mahdollisessa kolarissa & korvaustilanteessa auto on edelleen se sama 316:nen...
                        Ellei aikaisempi omistaja ole kuitteja huolella säilytellyt

Ja näyttäähän tuolla Eurocarssillakin www.eurocars.fi olevan vastaavanlainen "aito" tax-free peli myynnissä huimaan 2750 €:n hintaan.Itse olen huomannut, että Eurocars tuo myös vanhempaa kalustoa aikalailla. Jollakulla oli muistaakseni vaan hieman negatiivisia kokemuksia ko. välittäjästä...

Comment

Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎