Siirrellään sillain että mahdollisimman monelle passaa olla paikalla sitte...oishan se mukavampi ku ois useempia...
Diesel ongelmaa
Collapse
X
-
Sehän on melkeen sama pitää sitte kannusmiitti oikeen kunnolla ku bemuja kerran alkaa kokoontumaan...ei ole pitkään aikaan päässyt mihinkään kokoontumisiin ku on ollu yhteensattumia tai miitit niin kaukana ettei viitti lähtee...520i m20b20 Sedan E34 -90 Rouvan kulkine
525 TDS A m51d25 Touring E34 -93
525 TDS m51d25 Touring E34 -94
Ex-324 TD m21d24 Touring E30 -89
Ex-320i E30 m20b20 -86
Ex-318i E30 m20b20 -87
Ex-320i E30 m20b20-83
Comment
-
-
Toi kokoontuminen sitten vähä jäi niinku ajaukseks keväällä.. Ja mulla on taas vanha diesel kuljettajan ongelma.. Kannentiiviste vuotaa jonkun verta.. Vexulla kuulemma kuparitiivisteitä??? Kertokaa poijjaat mulle et mistä ootte löytäny jäykät pultit.. Millä ootte liimannu kannentiivisteen? Vexulla oli kuulemma liimattu tiiviste alkanu vuotaan vasta kolmen baarin kohdalla..e36 328i
e21 315tic
ex e30 324TD
Pieni on kaunista lukuunottamatta ahtimia..
Comment
-
-
Originally posted by Heikki.NiemiEnsimmäiset EDC-pumput on muuten tullu vuonna-89 E30 324 Td:hen...itellä on juurikin tämä ensimmäinen malli mut pumppu on vaihdettu jälkikäteen mekaaniseksi...Ei kait mulla muuten olis ohjainlaitetta sille pumpulle...Happo voi yhtyä meikän kommenttiin ku sillä on juurikin tuo EDC-pumppu...525iA -91
518i -90
324tdic -88
Comment
-
-
Originally posted by boosted.funToi kokoontuminen sitten vähä jäi niinku ajaukseks keväällä.. Ja mulla on taas vanha diesel kuljettajan ongelma.. Kannentiiviste vuotaa jonkun verta.. Vexulla kuulemma kuparitiivisteitä??? Kertokaa poijjaat mulle et mistä ootte löytäny jäykät pultit.. Millä ootte liimannu kannentiivisteen? Vexulla oli kuulemma liimattu tiiviste alkanu vuotaan vasta kolmen baarin kohdalla..e36 328i
e21 315tic
ex e30 324TD
Comment
-
-
Oho! Tää topiikki mennyt ohi silmien taas!
Mulla on 12.9 pultit 17mm kannalla, nehän on vakiona vanhemmissa! KL varaosista luulis löytyvän???
Niin se miitti! No ehtiihän sitä vielä tälle "kesälle"...
Eipä kestänyt kuparitiiviste meikäläisen koeponnistusta
Nyt on vanha vakiotiiviste TOISTAISEKSI, mutta tulossa on jotain erikoista...
Kokeillaan mitä se kestää? 4bar???e70 X5 3.0sd -08
f30 320i xdrive -16
e30 325i Cabriolet -88 M52b28
e28 524td ic -84 ikuisuusprojekti
e30 316 -88 2,2TIC M10
e21 323i -81 ruostekasa...
Comment
-
-
Täällä pitkästä aikaa. Olis kysymys asiaan perehtyneille. Minkälaista pumpun ennakkoa on/olette käyttäneet? Minkälaisia kokemuksia ajoituksen muutoksesta?Last edited by boosted.fun; 14-10-2006, 00:32.e36 328i
e21 315tic
ex e30 324TD
Comment
-
-
Hep! Jos/kun jonkinlaista nokibemareiden miittiä pidätte niin mukana ollaan.
Kysynpä tässäkin, kun ei holysmokella ole ainakaan vielä osattu vastata kysymykseeni (tekniikkana tdA):
Auto on ollut nyt pari päivää ajossa, mutta ihmetyttää kun ei savuta enää nimeksikään. Pumppusta siis jäykensin aavistuksen sitä osakaasun jousta, ja samassa oli nokkahihnan vaihtokin. Muut säädöt about samat. Ennen näki kyllä hyvin pössyä taustapeilistä kun lappu oli lattiassa (pienehköillä kierroksilla). Edes paikallaan poljettaessa ei savua tule samaan malliin kuin ennen. Toiminnassa sinänsä ei mitään vikaa (aivan kylmänä käy ehkä vähän karkeammin) ja kulkee paremmin kuin ennen. Ahtoja ei nosta ihan samalla tavalla, mutta sinänsä ei ihme kun ei kaasujakaan (ainakaan tummaa) tule samaan malliin.
Pitäisikö olla huolissaan vai tyytyväinen? Olisiko pumpun ajoitus hieman aikaistunut (ei hampaalla sentään, mutta hihnan kireydestä johtuen)?
Comment
-
-
Originally posted by boosted.fun View PostOotko kokeillu syöttöä lisätä? Täytyy tunnustaa et itse oon määränny savun tuolla kyseisellä ruuvilla. Ei oo tarvinu paljo muuta kokeilla.
Comment
-
Comment