eli ois tollai 318 projekti ja sitte siihen vaihettas 325 perä,takaakselisto eli levyt ja kaikki ja sitte vielä isot tolpat etee. ni paljos noista tulis sitte prosentteja?ja onko muuten rumpujarruissa ja levyissä sama vaijeri koko? eli jos vaihan taakse vaihtaa jarruvaijerit?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
prosenteista
Collapse
X
-
Originally posted by datzkabtw. nyt tulee se sääntö ettei jarruista mene enään prosentteja, joten säästää sen 4% kaiketi.
Eli onko siinä levy/satula vain. Vai lasketaanko siihen myös tarvittavat akselit?- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
-
sen verran tiedän että levyjarrullisessa olisi eripituiset käsijarruvaijerit, elikkäs ne olis varmaankin hommattava. Itelläkin on ens kesänä taka-akselin vaihtoprojekti edessä, kun jäi 324td seisomaan varaosaautoksi, joten siitä levyjarrullinen, harvaperänen koko könttä toiseen autoon..tulee eta-koneiseen autoon ja etan perähän on alunp. vielä harvempi kuin daizelin, mutta kyllä sillä varmaan ehtii..
Oon tosiaan miettiny noita prosentti juttuja, siis paljonko tulee koko taka-akselin vaihtamisesta..??
t. markku325iA Cabriolet 3/1987
330d 6/2003
Comment
-
-
Originally posted by nalliiitoi prosenttitaulukko helpotti. tänks
Että jarruista ei tule prosentteja, kun turvallisuus paranee, mutta tuleeko osista mitkä joutuu vaihtaa että saa ne paikalle prosentteja??
Kun siinähän luki että ei tule prosentteja jos vaihtaa takaa rummut levyiksi, mutta eipä ne samaan könkkään mene suosiolla, eli tuleeko niistä prossia???E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
Comment