Announcement

Collapse
No announcement yet.

prosenteista

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nalliii
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2004
    • 379
    • heinola

    prosenteista

    eli ois tollai 318 projekti ja sitte siihen vaihettas 325 perä,takaakselisto eli levyt ja kaikki ja sitte vielä isot tolpat etee. ni paljos noista tulis sitte prosentteja?ja onko muuten rumpujarruissa ja levyissä sama vaijeri koko? eli jos vaihan taakse vaihtaa jarruvaijerit?
  • datzka
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2005
    • 778
    • Jyväskylä

    #2
    btw. nyt tulee se sääntö ettei jarruista mene enään prosentteja, joten säästää sen 4% kaiketi.
    ///M3 97-

    Comment

    • wj
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2003
      • 3253
      • Järvenpää

      #3
      Originally posted by datzka
      btw. nyt tulee se sääntö ettei jarruista mene enään prosentteja, joten säästää sen 4% kaiketi.
      Kiinnostas tietää miten tota sitten tulkitaan.
      Eli onko siinä levy/satula vain. Vai lasketaanko siihen myös tarvittavat akselit?
      - 2006 Mustang cabriolet
      - Sleekcraft Enforcer 28'

      Comment

      • 324tdic2d
        Bimmer Rookie
        • Nov 2004
        • 136
        • Kemi, Oulu, Vaala

        #4
        sen verran tiedän että levyjarrullisessa olisi eripituiset käsijarruvaijerit, elikkäs ne olis varmaankin hommattava. Itelläkin on ens kesänä taka-akselin vaihtoprojekti edessä, kun jäi 324td seisomaan varaosaautoksi, joten siitä levyjarrullinen, harvaperänen koko könttä toiseen autoon..tulee eta-koneiseen autoon ja etan perähän on alunp. vielä harvempi kuin daizelin, mutta kyllä sillä varmaan ehtii..
        Oon tosiaan miettiny noita prosentti juttuja, siis paljonko tulee koko taka-akselin vaihtamisesta..??

        t. markku
        325iA Cabriolet 3/1987
        330d 6/2003

        Comment

        • jmp2002
          BTCF Member
          • Oct 2003
          • 5727
          • Rovaniemi

          #5
          tuossa on prossa taulukko, mutta ei ole otettu huomioon uutta lakia..

          E30 325i Touring -89
          E30 325i touring -88 m50tbo
          G20 330e M-Sport -20

          Comment

          • nalliii
            Bimmer Fanatic
            • Sep 2004
            • 379
            • heinola

            #6
            toi prosenttitaulukko helpotti. tänks

            Comment

            • jmp2002
              BTCF Member
              • Oct 2003
              • 5727
              • Rovaniemi

              #7
              Originally posted by nalliii
              toi prosenttitaulukko helpotti. tänks
              Mutta käyppä kyselemässä sitä jarru hommaa 1.3.2005 jälkeen kun sehän muuttuu, niin kuin yllä luki.
              Että jarruista ei tule prosentteja, kun turvallisuus paranee, mutta tuleeko osista mitkä joutuu vaihtaa että saa ne paikalle prosentteja??

              Kun siinähän luki että ei tule prosentteja jos vaihtaa takaa rummut levyiksi, mutta eipä ne samaan könkkään mene suosiolla, eli tuleeko niistä prossia???
              E30 325i Touring -89
              E30 325i touring -88 m50tbo
              G20 330e M-Sport -20

              Comment

              • mortimer
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2003
                • 1079
                • Satulinna kaukomaan

                #8
                mutta mutta

                mahtoiko prosenttien laskennan muutos koskea vain niitä autoja joissa muutettujen osien osuus on yli 35% eli ns. "kanta-autotarkastettuja".

                i3S -20
                E30M3 slotcar 1:32
                XKE FHC 1971
                Mgb Gt -66
                T6 -19
                E91 -08

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎