Originally posted by mikko
Gumet kuluu vaikka kuinka
Collapse
X
-
Originally posted by HemiTuskin katuautoon tehtävissä alustasäädöissä nyt sentään mitään rälläkkää tai hitsikonetta tarvitaan, vaan kyllä tuo säätömahdollisuuksien "vinguttaminen" usein riittää.
Aika harvassa autossa(lue=ei kai yhtään) on tehtaalla rakennetut säätömahdollisuudet kaikille pyörä/alustakulmille, mutta se ei missään tapauksessa tarkoita sitä että alustaa ei voi tai saa säätää jos säätötarvetta on. Jos joku kuvittelee että muutaman millin säätövaran "vingutus" on jotenkin jonkin alustassa "rikkomista", niin samalla voi kyllä unohtaa kaikki madallukset tai isommat pyörät koska jotain voi oikeasti mennä rikki kun kohtaa talvisella pikatiellä hakelastissa olevan rekan kylki edellä... Varsinkin jos/kun kyydissä on muita kuin puupäinen auton omistaja.
Comment
-
Eiköhän niitä vingutella samassa paikassa missä ammattitaitoisia nelipyöräsuuntauksiakin tehdään. Itsehän näille ei voi tehdä mitään jos ei satu omistamaan esim.beisbarthin mittalaitteistoa. Säätöpalikoita myyvät alan erikoisliikkeet(tarvitaan todella harvoin).
Comment
Comment