Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gumet kuluu vaikka kuinka

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • _riskus
    Bimmer Rookie
    • Jan 2005
    • 102

    #31
    Originally posted by mikko
    mua alkaa jo vituttaa ku samasta aiheesta löytyy monta aihetta ja samat jätkät joutuu kirjottaa samoja turhauttavia vastauksia!!

    moderaattorit herätkää ja lyökää nää paska triidit lukkoon välittömästi!!
    Suokaa ny anteeksi, kokeilin kyllä etsiä ennen kuin kysyin.

    Comment

    • _riskus
      Bimmer Rookie
      • Jan 2005
      • 102

      #32
      Originally posted by Hemi
      Tuskin katuautoon tehtävissä alustasäädöissä nyt sentään mitään rälläkkää tai hitsikonetta tarvitaan, vaan kyllä tuo säätömahdollisuuksien "vinguttaminen" usein riittää.
      Aika harvassa autossa(lue=ei kai yhtään) on tehtaalla rakennetut säätömahdollisuudet kaikille pyörä/alustakulmille, mutta se ei missään tapauksessa tarkoita sitä että alustaa ei voi tai saa säätää jos säätötarvetta on. Jos joku kuvittelee että muutaman millin säätövaran "vingutus" on jotenkin jonkin alustassa "rikkomista", niin samalla voi kyllä unohtaa kaikki madallukset tai isommat pyörät koska jotain voi oikeasti mennä rikki kun kohtaa talvisella pikatiellä hakelastissa olevan rekan kylki edellä... Varsinkin jos/kun kyydissä on muita kuin puupäinen auton omistaja.
      Onko tiedossa jotai artikkelia tai jotaki kertomusta, miten joku on noita vingutellu?

      Comment

      • Hemi
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 18880
        • Pirkanmaa

        #33
        Eiköhän niitä vingutella samassa paikassa missä ammattitaitoisia nelipyöräsuuntauksiakin tehdään. Itsehän näille ei voi tehdä mitään jos ei satu omistamaan esim.beisbarthin mittalaitteistoa. Säätöpalikoita myyvät alan erikoisliikkeet(tarvitaan todella harvoin).

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎