Edellisenä iltana kun sammutin auton (525i -91 M50) toimi ihan normaalisti. Seuraavana aamunakun starttasin lähti vaikeesti käyntiin ja tuntui kuin ei olis käyny kaikilla ajaessa puuttui vetoja ja tärisytti voimakkaasti. Ajoin auton taas yöksi parkkiin ja seuraavana aamuna sama homma. Jätin auton hetkeksi tyhjäkäynnille kierrokset pysyi n.700 ja kävin sisällä, tulin takas niin oli sammunu. Uudestaan käyntiin niin välissä käy suht normaalist, mutta sitten kierrokset tipahtaa ja kuuluu voimakas imu ääni ja sit taas kierrokset palaa normaaliksi. Joskus jopa sammuu. Puolat ja suuttimet on mitattu oskiloskoopilla sen mukaan ei mitään vikaa, mutta suuttimissa sulkujännite tipahtaa välissä 20 volttiin, vaikka luulisin et sen pitäis olla jotai 40V.... Mitäs kannattis kattoa seuraavaksi?
Tyhjäkäynti sakkaa / ei käy kaikilla.
Collapse
X
-
Voisko olla pakoputki tukossa/vettä. Ollut noissa takapönttöonkelmaa...
Särkee lambda-anturin joskuse70 X5 3.0sd -08
f30 320i xdrive -16
e30 325i Cabriolet -88 M52b28
e28 524td ic -84 ikuisuusprojekti
e30 316 -88 2,2TIC M10
e21 323i -81 ruostekasa...
Comment
-
Samaa ongelmaa b25:sessain nyt käyty läpi Puolat, ilamassa-asnturi, tulpat vaihdettu 2 kertaa, lambda vaihdettu, kaasuläppä puhdistettu, yksi hauras sekä vuotava bensaputki aihdettu, kaikki vuodot yritetty löytää ja niitä ei löytynyt. huomen aamulla mega-autoon nyt mnei hermo!
Comment
Comment