kts. otsikko. :!: :?:
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Missä bmw:n koneissa on jakohihna?
Collapse
X
-
eikös ne oo kaikki bmw:n moottorit, jotka on vuosimallista 91 eteenpäin. sillon muutettiin nokka ketjutetuksi ja tuli 24 valve koneita tai jotai sinnepäin... ja muuten mun e30 on ainakin hihnalla eikö ketjulla.Jack once shot himeself 10 times, just to prove 50 cent is a bitch. He proceeded to wrestle and aligator while talking to Chloe about schematics.
Ex. E30 320tic
Comment
-
-
Originally posted by maboeikös ne oo kaikki bmw:n moottorit, jotka on vuosimallista 91 eteenpäin. sillon muutettiin nokka ketjutetuksi ja tuli 24 valve koneita tai jotai sinnepäin... ja muuten mun e30 on ainakin hihnalla eikö ketjulla.
Perinteisesti BMW:n koneet on ketjulla, mitä nyt kultaisella 80-luvulla sortuivat askartelemaan muutaman hihnakoneen. Onneksi ovat palanneet ketjuun.
Comment
-
-
hihnat
90 luvun alussa, e36:sen neloskoneissa kokeiltiin hihnaa 91-93 malleissa? Sen jälkeen tuli järkiinsä ja palasi ketjuun. Opeli vääntää remmillä. Ja paskahan se systeeminä on.. Kestää mitä kestää ja vaihto maksaa helvetisti. vaihtotyö monissa uusissa on 500-1500euroa. Kalleimmat ovat jotain V6:sia..
Mun suurin idea ostaa 95 malli oli saada tuo ketjukone. Ja AIRBAGIT tietysti ja tulihan siinä turvavyönkiristäjätkin..
BJ
Comment
-
-
Re: hihnat
Originally posted by bmwjack90 luvun alussa, e36:sen neloskoneissa kokeiltiin hihnaa 91-93 malleissa? Sen jälkeen tuli järkiinsä ja palasi ketjuun| Teemu | Audi A8 | Corvette Stingray | Harley-Davidson Fatboy | Triumph Daytona | HSL bussikortti | Ex-BMW:t E92, E114, E39, E36, E30 |
Comment
-
-
Itseasiassa remmejä oli jo aiemmin, vuonna -77 m20 kone ilmestyi E12 ja E21 malleihin. Asian voi varmistaa täältä jos ei usko :wink:
Comment
-
-
Originally posted by T3Originally posted by cccOriginally posted by KyytsisOn ketjulla...F25 X3 setämies-edition
E36 325 iA Cabriolet
Comment