Tietääks kukaan hyvää pajaa täältä itäsuomesta imatran lähettyviltä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mitä huoltoa suosittelisit (PK-seutu)?
Collapse
X
-
Hehkutetaan Tapiolan Essoa vähän lisääkin vielä
On kyllä hyvää palvelua!! Nyt on itselläkin kokemusta. Olin mun vanhalla pommilla siellä isossa huollossa. Ammattitaito on mainiota, työt tehdään kunnolla (seurasin itse vieressä) ja hinnat ovat kohdillaan.
Ei ole autossa enää juuri mitään vikaa edes"Die wirklich guten Fahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" -Walter Röhrl"
- - -
E30 325i Cabrio M-Technic I 1990 Cäbi©
E36 M3 Coupé 1996
G61 i5 Touring eDrive40 M Sportpaket 2024 Batteriewagen
Comment
-
-
Täältäkin ylistystä Tapiolan Essolle!
Kävin tätä forumia läpi, ja kun tuota huoltoa niin kehuttiin niin päätin viedä autoni sinne. Vikaa minulla oli ohjaustehostimessa, vuoti nestettä ja edellinen omistaja sanoi että joitain letkuja olisi sieltä vaihdettava. Olin Laakkoselta ottanut selville hintoja, ja varauduin sellaiseen 300e laskuun.
No eipä mitään, huoltoherra nosti auton ylös ja tsekkaili autoa, sekä putsaili paikkoja öljystä. Vuodon syyksi paljastui lopulta ohjaustehostimen nestesäiliön alta lähtevän letkun kiristimen löysyys...Eli säikähdyksellä selvittiin.
Tämän lisäksi kaveri tsekkaili muutenkin alustaa läpi, jutteli ja kyseli autosta. Olen ostanut E36:seni vasta pari viikkoa sitten joten kyselin kaikkea mahdollista autosta, huoltoon liittyvistä asioista ja mitä nyt mieleen juolahtikaan, neuvoja & suosituksia yms.
Aikaakin kului melkein kokonainen tunti, eikä koko hommasta veloitettu lopulta yhtikäs mitään. Eipä vikakaan tosiaan ollut lopulta kummoinen mutta todella positiivinen fiilis jäi paikasta, kun autoa jaksettiin tarkastella ja asiakkaan kysymyksiin vastailla.
Nyt tiedän varmasti kokemuksesta missä autoni huollan jatkossa... :arrow: Tapiolan Essolla.E36 320i
Comment
-
-
Originally posted by mikklepp View PostTiedoksenne, Tapiolan Esson kaverit palvelevat nykyään Pitskussa:
http://www.fin-albakos.com/index.php?sivu=2Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostOriginally posted by mikklepp View PostTiedoksenne, Tapiolan Esson kaverit palvelevat nykyään Pitskussa:
http://www.fin-albakos.com/index.php?sivu=2
Mites tuo Konalan autokeskus, onko kommentteja siitä? Tai muista mahdollisista, ei silleen etteikö yksi riittäisi mutta pieni päivitys olisi kiva
Comment
-
-
Espoossa on jossakin topicissa kehuttu Samin Paja tjsp... Kannattanee kokeilla.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Kawa_m3 View PostVieläkö suositeltavat vaihtoehdot PK seudulla ovat joko Laakkonen tai tuo?
Mites tuo Konalan autokeskus, onko kommentteja siitä? Tai muista mahdollisista, ei silleen etteikö yksi riittäisi mutta pieni päivitys olisi kiva
Itse olen huollattanut autoani, tai no käyttänyt kerran öljynvaihtohuollossa, konalassa. Vaihto meni odottaessa, vaikkakin raitisilmasuodattimen löytämisessä ja irroittamisessa ilmeisesti meni vähän pidempään (tiedä sitten vaikutikko hieman "erikoisempi" auto Z4 tuohon). Syy miksi valitsin autokeskuksen oli se, että se oli hieman halvempi kuin Laakkonen. Laakkoselta taas olen osia hakenut ja saanut ihan asiallista palvelua...
Comment
-
-
Kiitos kaikille vastanneille!
Sitten oma korteni kekoon:
Laakkosta meinasin ensin mutta hinta-arvio öljynvaihdosta oli mielestäni älytön.
Konalan puhelinnumerot, ajanvaraus mukaanlukien maksullisia mikä on mulle turn off, tulee riisto fiilis eikä sinne tullu sitten edes soitettua.
Auto service intriossa kaverin suomi oli hieman hakusessa. Eihän siinä mitään, voihan se silti tietenkin asiansa osata vaikka hieman epäilevä fiilis tulikin kun kolmannen kerran sanoin autoni merkin ja mallin. Sanoivat sitten että soittavat 5 min kuluttua takaisin. Soittivat 40 min kuluttua. En pystynyt heti vastaamaan joten yrittivät kiltisti useamman kerran, 3 eri numerosta... jotka mä sitten soittelin kaikki takaskontaktin toivossa kun pitäis saada noit värkkei tost sigust myytyä
Olis ilmeisesti kai ollut kuitenkin OK mutta soitin myös seuraavaan paikkaan.
Originally posted by mmh79 View PostTuolla Samin autopajassa oon huollattanu oman katiskan. Asiakaspalvelu ei mitään parasta, mutta osaa asiansa ja kohtuu hinnat
Comment
-
Comment