Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mitä huoltoa suosittelisit (PK-seutu)?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ojahauki
    Bimmer Rookie
    • Apr 2003
    • 80
    • Imatra

Tietääks kukaan hyvää pajaa täältä itäsuomesta imatran lähettyviltä?
    M3 e36 3.0 -94

Comment

• RiiQuu
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2003
      • 1367

Hehkutetaan Tapiolan Essoa vähän lisääkin vielä

On kyllä hyvää palvelua!! Nyt on itselläkin kokemusta. Olin mun vanhalla pommilla siellä isossa huollossa. Ammattitaito on mainiota, työt tehdään kunnolla (seurasin itse vieressä) ja hinnat ovat kohdillaan.

Ei ole autossa enää juuri mitään vikaa edes
      "Die wirklich guten Fahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" -Walter Röhrl"
      - - -
      E30 325i Cabrio M-Technic I 1990
      Cäbi©

E36 M3 Coupé 1996
      G61 i5 Touring eDrive40 M Sportpaket 2024 Batteriewagen

Comment

• jounster
        Newbiemmer
        • May 2004
        • 9

Täältäkin ylistystä Tapiolan Essolle!

Kävin tätä forumia läpi, ja kun tuota huoltoa niin kehuttiin niin päätin viedä autoni sinne. Vikaa minulla oli ohjaustehostimessa, vuoti nestettä ja edellinen omistaja sanoi että joitain letkuja olisi sieltä vaihdettava. Olin Laakkoselta ottanut selville hintoja, ja varauduin sellaiseen 300e laskuun.

No eipä mitään, huoltoherra nosti auton ylös ja tsekkaili autoa, sekä putsaili paikkoja öljystä. Vuodon syyksi paljastui lopulta ohjaustehostimen nestesäiliön alta lähtevän letkun kiristimen löysyys... Eli säikähdyksellä selvittiin.

Tämän lisäksi kaveri tsekkaili muutenkin alustaa läpi, jutteli ja kyseli autosta. Olen ostanut E36:seni vasta pari viikkoa sitten joten kyselin kaikkea mahdollista autosta, huoltoon liittyvistä asioista ja mitä nyt mieleen juolahtikaan, neuvoja & suosituksia yms.

Aikaakin kului melkein kokonainen tunti, eikä koko hommasta veloitettu lopulta yhtikäs mitään. Eipä vikakaan tosiaan ollut lopulta kummoinen mutta todella positiivinen fiilis jäi paikasta, kun autoa jaksettiin tarkastella ja asiakkaan kysymyksiin vastailla.

Nyt tiedän varmasti kokemuksesta missä autoni huollan jatkossa... :arrow: Tapiolan Essolla.
        E36 320i

Comment

• mikklepp
          Newbiemmer
          • Sep 2008
          • 1

Tapiolan Esso

Tiedoksenne, Tapiolan Esson kaverit palvelevat nykyään Pitskussa:

Comment

• Laku
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2007
            • 17528
            • Turku

Originally posted by mikklepp View Post
            http://www.fin-albakos.com/index.php?sivu=2
            Joo, tää nyt ei ollut mikään uutinen. Siitä on ollut paljon juttua, mutta kehuttu Mäkelä ei itsekään taida viihtyä tuossa kebabin paistajien renkinä...
            Näillä mennään:
            - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
            - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
            - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
            - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998

Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

Comment

• hjpl
              Bimmer Rookie
              • Jul 2007
              • 196

onko joku käynyt viimeaikoina

onko aivan viimeaikojen kokemuksia tuosta Auto service Intriosta ?
              Millainen paikka ja millaiset tekijät ja mikä on nykyinen hintataso ?
              F31 320iA xdrive Msport -13
              F10 520dA -15

Comment

• Kawa_m3
                Bimmer Rookie
                • Jan 2005
                • 143
                • Porvoo / Helsinki

Originally posted by Laku View Post
                Originally posted by mikklepp View Post
                http://www.fin-albakos.com/index.php?sivu=2
                Joo, tää nyt ei ollut mikään uutinen. Siitä on ollut paljon juttua, mutta kehuttu Mäkelä ei itsekään taida viihtyä tuossa kebabin paistajien renkinä...
                Vieläkö suositeltavat vaihtoehdot PK seudulla ovat joko Laakkonen tai tuo?

Mites tuo Konalan autokeskus, onko kommentteja siitä? Tai muista mahdollisista, ei silleen etteikö yksi riittäisi mutta pieni päivitys olisi kiva

Comment

• Laku
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2007
                  • 17528
                  • Turku

Espoossa on jossakin topicissa kehuttu Samin Paja tjsp... Kannattanee kokeilla.
                  Näillä mennään:
                  - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                  - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                  - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                  - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998

Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

Comment

• wta
                    Bimmer Fanatic
                    • Dec 2008
                    • 641
                    • ------

Originally posted by Kawa_m3 View Post
                    Vieläkö suositeltavat vaihtoehdot PK seudulla ovat joko Laakkonen tai tuo?

Mites tuo Konalan autokeskus, onko kommentteja siitä? Tai muista mahdollisista, ei silleen etteikö yksi riittäisi mutta pieni päivitys olisi kiva
                    Ai mä olen saanut lukea tältä palstalta tuosta Laakkosesta kyllä ihan päinvastaisia juttuja... mutta niinhän se on, että jos saa huonoa palvelua siitä kerrotaan 10:lle kaverille kun taas saa hyvää niin siitä ei kerrota kenellekään.

Itse olen huollattanut autoani, tai no käyttänyt kerran öljynvaihtohuollossa, konalassa. Vaihto meni odottaessa, vaikkakin raitisilmasuodattimen löytämisessä ja irroittamisessa ilmeisesti meni vähän pidempään (tiedä sitten vaikutikko hieman "erikoisempi" auto Z4 tuohon). Syy miksi valitsin autokeskuksen oli se, että se oli hieman halvempi kuin Laakkonen. Laakkoselta taas olen osia hakenut ja saanut ihan asiallista palvelua...

Comment

• *makke*
                      Bimmer Fanatic
                      • Mar 2007
                      • 884
                      • Klaukkala

Espoon laakkosella ainaki varaosatiski toimii, asiantuntevaa ja ystävällistä henkilökuntaa

Comment

• jouko
                        Newbiemmer
                        • Jul 2008
                        • 23

Jep Espoon Laakkosen varaosatiskille täältäkin iso käsi. Aivan erinomaista palvelua.

Comment

• mmh79
                          BTCF Member
                          • Oct 2008
                          • 1067
                          • Vihti

Originally posted by Laku View Post
                          Espoossa on jossakin topicissa kehuttu Samin Paja tjsp... Kannattanee kokeilla.
                          Tuolla Samin autopajassa oon huollattanu oman katiskan. Asiakaspalvelu ei mitään parasta, mutta osaa asiansa ja kohtuu hinnat
                          sigpic
                          2006 Z4 ///M
                          2009 Mercedes W639 111cdi

Comment

• Kawa_m3
                            Bimmer Rookie
                            • Jan 2005
                            • 143
                            • Porvoo / Helsinki

Kiitos kaikille vastanneille!

Sitten oma korteni kekoon:

Laakkosta meinasin ensin mutta hinta-arvio öljynvaihdosta oli mielestäni älytön.

Konalan puhelinnumerot, ajanvaraus mukaanlukien maksullisia mikä on mulle turn off, tulee riisto fiilis eikä sinne tullu sitten edes soitettua.

Auto service intriossa kaverin suomi oli hieman hakusessa. Eihän siinä mitään, voihan se silti tietenkin asiansa osata vaikka hieman epäilevä fiilis tulikin kun kolmannen kerran sanoin autoni merkin ja mallin. Sanoivat sitten että soittavat 5 min kuluttua takaisin. Soittivat 40 min kuluttua. En pystynyt heti vastaamaan joten yrittivät kiltisti useamman kerran, 3 eri numerosta... jotka mä sitten soittelin kaikki takas kontaktin toivossa kun pitäis saada noit värkkei tost sigust myytyä Olis ilmeisesti kai ollut kuitenkin OK mutta soitin myös seuraavaan paikkaan.

Originally posted by mmh79 View Post
                            Tuolla Samin autopajassa oon huollattanu oman katiskan. Asiakaspalvelu ei mitään parasta, mutta osaa asiansa ja kohtuu hinnat
                            Tuohon yhdyn 100% Ongelmia oli tietsikan kanssa ja huoltovaloa ei saatu nollattua eli se pitää tehdä nyt sitten vielä jossain muualla mutta touhusta jäi silti varsin positiivinen fiilis

Comment

Working...
                            X
                            😀
                            🥰
                            🤢
                            😎
                            😡
                            👍
                            👎