eli olen ostamassa 328 coupe` joko saksasta tai suomesta. onko kokemuksia missä saattaa tulla ongelmia?? mitä kannattaa tarkistaa kun ostan
onko coupe`ssa vakiona lukkoperä?
tehot 193hp millä keinolla siihen saa lisää puhtia ja kuinkapaljon? niin että seon vielä järekevää viritystä? rahalisesti? paljon vääntö on vakiona ja paljon siihen voi saada. eli.... pakosarja näytti aikas onnettomalta ja uskon että se on ensimäisenä vaihdon alla?
toiseksi lastu t.muukonen tarjoaa n:25hp lisää tehoa 900e onko muita paikkoja
kaasuläppä mikä on vakio koko? onko järkeä vaihtaa suurempaan? onko hyöty niin suuri?
vapari onko paljon vaikutusta mikä olis hyvä? apeksi?
mitä muuta olis järkevää vaihtaa...
mitä kanattaa maksaa bmw 328 coupe`suomessa ? saksasta?
meneekö 328 coupe 19" vanteet heitämällä?
mistä löytää kuvia tuunatuista bmw ?
eli nyt varmasti saan selaista palautetta että tämä kuuluu tuonne tekniikka osastolle mutta mä haluan yleistä mielipidettää ja jos mulla on tarkempaa kusytävää tekniikasta kysyn siten sieltä.
terveisin mikko
onko coupe`ssa vakiona lukkoperä?
tehot 193hp millä keinolla siihen saa lisää puhtia ja kuinkapaljon? niin että seon vielä järekevää viritystä? rahalisesti? paljon vääntö on vakiona ja paljon siihen voi saada. eli.... pakosarja näytti aikas onnettomalta ja uskon että se on ensimäisenä vaihdon alla?
toiseksi lastu t.muukonen tarjoaa n:25hp lisää tehoa 900e onko muita paikkoja
kaasuläppä mikä on vakio koko? onko järkeä vaihtaa suurempaan? onko hyöty niin suuri?
vapari onko paljon vaikutusta mikä olis hyvä? apeksi?
mitä muuta olis järkevää vaihtaa...
mitä kanattaa maksaa bmw 328 coupe`suomessa ? saksasta?
meneekö 328 coupe 19" vanteet heitämällä?
mistä löytää kuvia tuunatuista bmw ?
eli nyt varmasti saan selaista palautetta että tämä kuuluu tuonne tekniikka osastolle mutta mä haluan yleistä mielipidettää ja jos mulla on tarkempaa kusytävää tekniikasta kysyn siten sieltä.
terveisin mikko
Comment