Kyseessä siis e28 518i m10. eli pääs käymään niin, että laturin tukiraudan (se mistä kiristetää hihna) kiinnityspultti katkes lohkoon. Pulttia jäi jäljelle n.1,5cm. yritetty on lämmitystä,hakkaamista, crctä ja vaikka mitä. Ei vaan saa pihdeillä kunnon otetta, alkaa jo toivo loppumaan. Eli onko kellään mitään hyvää vinkkiä, mitä vois vielä kokeilla ennen ku alan purkamaa lisää? en sitte tiiä miten sais porakoneen mahtuu tohon välii ku en kulmaporaa omista. Tietysti jos hitsais mutterin siihe päähän mut ei tunnu löytyvän konetta täst lähistöltä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Katkenneen pultin irroitus?
Collapse
X
-
ei ainakaan lohkon lämmittämisellä kovin hyvää tulosta tule..."Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi."
http://www.onnelanmatkailu.fi/ Rallia, elämyksiä ja illanviettoa ryhmille, firmoille jne...
Comment
-
-
Originally posted by jani73crc:ltä oli muuten tullut jotain rajumpaa irroitusainetta. Se nimittäin jäädyttää kohteen noin -40 asteeseen ja pitäisi siten rikkoa ruosteen, toiminnasta ei takuuta."Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi."
http://www.onnelanmatkailu.fi/ Rallia, elämyksiä ja illanviettoa ryhmille, firmoille jne...
Comment
-
-
lukkopihtejä on kokeiltu..ei saa kunnon otetta.
oliskohan se tarkemmin kiinni siinä jakopään suojakannessa(alumiinia) .ja on tosi kovaan hapettunu kii.
täytyypi hitsauskone yrittää saada jostai ku ei tekis mieli purkaa puolta konetta ton takii...
kokeiltii aluks lämmittää ja sit kylmäsprayta pulttii mut ei tehonnu...ja vastakierretappi ku katkee sinne nii on muutes paha porata sen jälkee..Last edited by zewiz; 25-03-2005, 21:09.
Comment
-
-
Kokeileppas tehdä sellanen seos jossa on puolet moottoriöljyä ja puolet jarrunestettä. Tyrkkäät sitä tippakannulla pultin juureen ja oottelet pari päivää...on muuten etevä aine irrotelemaan ruosteisia osia.
Älä sitten tuhri itteäs siihen.
Ei varmaan täytä mitään terveysnormeja ja on muutenkin käytettävä samanlaista varovaisuutta kuin jarrunesteen kans yleensä pelatessa.
Comment
-
-
Tuossahan on oikein ohjeet hitsaamiseen
Itse pari irroittanut poraamalla, kun en hitsiä omaa. Eli aavistuksen pultin kierteen "minimihalkaisijaa" kapeammalla poranterällä kun poraa, niin parhaimmassa tapauksessa jäljellä jää vain siis soiro metallia kierteisiin, joka lähtee metallipiikillä / hohtimilla ronklaamalla. Yleensä olen suosiolla hakannut jonkin sopivan kokoisen torx-päädyn reikään ja sillä on lähtenyt..
Comment
-
Comment