Eli ongelmana on läppärin kenno vuotaa ja sisään tulee glygolin haju. Autossa on myös ilmastointi joten kojelaudan purkaminen ei ole ensimmäinen homma mitä alan tekemään. Luin vanhoja postauksia siellä tuli tälläinen kikka esille eli KANELIA purkillinen(?!) syyläriin ja se tukki vuodon. Lisäaine mömmjä ei oikeen kiinnosta laittaa tukkimaan kanavia. Oisko ihan faktaa toimiiko tämä vai onko pelkkä vitsi? kuulosta tosi arveluttavalta
lämppärin kenno ja kaneli(?)
Collapse
X
-
Löysin tälläisen vanhan threadin, ja nyt täytyy tämä nostaa ylös. Eli ongelmana on juuri tuo lämppärinkennon vuotaminen E36:ssa. Todennäköisesti O-renkaat on mennyt kennon päädyn kyljestä mutta nyt ei jaksaisi/olisi aikaa niitä vaihtaa joten Hencca, miten ton kanelin kanssa meni, vai vaihdanko suosiolla o-renkaat ja toivon että auttaa...
voi meinaan olla että vuotaa itse kenno eikä pelkät o-renkaat.
Comment
-
Eh, eikös tuo kaneli toimi kuitenkin aivan samalla tavalla kuin muutkin "syylarinpaikkausaineet", tukkii kanavia siinä missä nekin. Toimiihan se joissain tapauksessa, mutta käyttäisin vain jossain talvi-micrassa jonka voi tuikkaa tuleen jos homma ei onnistukaan.
Ducati 998 -02 //
Comment
-
Joo, tyrmäsin ton kaneli idean melkein heti sen jälkeen kun ton kysymyksen laitoin ja kävin Metro-Autosta tilaamassa uuden o-renkaat. Tosiaan piti tilata kun oli kaikki mennytOriginally posted by vekaEmpä lähtis laittelee aineita. Saattavat aiheuttaa muita ongelmia! Esim. tukoksia! Osta pullat jos tuaksua haluat mut kato onko o-renkaat vai mikä ja korjaa kunnol
eli ilmeisesti jollain muullakin vuotaa??
Maksoi ruhtinaalliset 1€/kpl joten kyllä siinä kanelit unohtuu..
Comment
-
Aivan, tuli sama mieleenOriginally posted by HevimiesJa pri kertaa tulee kanelit takas mieleen kun on 15 tuntia töitä takana eikä loppua näy..
Meinasin tuon homman aloittaa E34:ään, tuli purettua keskikonsoli pienen jäähdytinnesteen vajauksen takia... sieltä kun ei sitten selkeää vuotoa näkynyt (kenno oli vielä paikoillaan) niin kasasin rojut takasin, näytti tosi v-mäiseltä projektilta. Mutta tallissa ajan kans toki saa korjattua.
Mutta tästä kanelista; Yleensäkin jonkun "paikkausaineen" tunkeminen nestekiertoon on aika arveluttavaa, mutta miten ihmeessä joku pullamauste toimisi tuossa hommassa paremmin kuin ongelmaan varta vasten kehitetty kemikaali???Ex: 523iA '97, 520iA '89
/// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"
Comment
-
Tuohon en osaa sanoo miks se toimii niin hyvin ja kuka helvetti on alunperin keksiny tunkee kanelii sinne?!? Mut se vaan on noissa halvemmissa romuissa todettu toimivan ja kestävän. Ei oo vielä ollu kellään jonka tiiän laittaneen niin mitään ongelmia vedenkierron kans.. Pitääpäs kysyy siskolta onko lasit kuivat vielä näillä pakkasilla..
Comment
-
Nooh, ei tarvitse repiä koko kennoa pois kun noi o-renkaat vaihtaa. Eipä tarvitse oikeen muuta kuin pahvi pois ratin alta ja melkeimpä jo pääset irroitamaan putket...ehkäOriginally posted by HevimiesJa pri kertaa tulee kanelit takas mieleen kun on 15 tuntia töitä takana eikä loppua näy..
mutta voi toki olla että sormet verillä tullaan emännältä anelemaan kaneli purkkia kun ollan purettu puoli autoa ja o-renkaita ei vieläkään näy....
Comment
-
Kuulemma nämä uudemmat paikkausaineet reagoi ilman kanssa vuotokohdassa eivätkä siksi tuki mitään kanavia koneen tai jäähdyttimen sisällä.Varmaan sama kaveri keksi kanelin lisäämisen jäähdytin-nesteeseen kun keksi Banaanin tunkemisen perämurikan sisäänkin jurinan poistamiseksi ;-)
Comment
-
Hyvä tietää, pitäis ensviikolla vaihtaa ne o-renkaat.Originally posted by *BMW*Itse vaihdoin nuo o-renkaat viikko sitten. Kennon päähän ja rintapellin liitokseen yhteensä 4kpl...Ei mikään mission impossible.
Comment


Comment