.............
Announcement
Collapse
No announcement yet.
..........
Collapse
X
-
Poikkeuslupa on ainoa mahdollisuus saada laillinen 3.5 e30 325e vertaamalla saa laittaa 3.3l. Laita esim.2.8 tai 3.0 ja muuta se 3.5 seksi.Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Kawasaki zzr1100 fighter
Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88
-
-
Originally posted by sirkusPoikkeuslupa on ainoa mahdollisuus saada laillinen 3.5 e30 325e vertaamalla saa laittaa 3.3l. Laita esim.2.8 tai 3.0 ja muuta se 3.5 seksi.
E36 320i coupé (M50TU)
Comment
-
-
Originally posted by Alpina B6Tästä aiheesta jonka olen aloittanu on aikaisemmin ollut foorumi keskustelua vaikka millä mitalla mutta kun joku aloittaa aivan todellisen fakta pohjaisen keskustelun aiheesta E30 M30B35 niin kaikki vaikenee. Elikä onko väärin sanoa että niitä musta tuntuu selittäjiä on täälläkin foorumilla enemmän kuin todellisia tietäjiä?
Jos haluat 3,4 tai 3,5 litraisen E30 koriin niin vaihtoehdot:
a) katsasta ensin esim. 3,2 litraiselle M30 koneelle 325i akseleilla. muuta sitten moottori 3,4 tai 3,5 litraiseksi
b) ano poikkeuslupa suoraan 3,4 tai 3,5 litraiselle M30 koneelle
Muita vaihtoehtoja EI ole. Syy: iskutilavuus on liian suuri E30 koriin Suomen lakien mukaan. Jos et usko niin soita AKE:n tekniseen neuvontaan äläkä itke täällä.All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Niin ja se että joku on joskus muinoin saanut leimattua 3.5 sella ei merkkaa mitään vaikka tekisit nyt samat muutokset ja hakisit poikkeuslupaa ei mene välttämättä läpi ne kun aina tapauskohtaisia. Koita kysellä akesta millaisilla muutoksilla poikkeuslupa olisi mahdollinen 3.4l koneen kohdallahan ei ole kysymys
suuresta ylityksestä eli luvan voi jopa saada.Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Kawasaki zzr1100 fighter
Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88
Comment
-
-
Maza nimimerkillä kirjoittava kaveri oli ollut yhteydessä akeen 3.4l koneen asentamisesta e30 cabrioon ja ei onnistu olivat vieläpä aluksi sitä mieltä et 325e ei käy vertailuun cabrio koriin kun sitä ei siihen ole saanut mutta muuttaneet kuitenkin käsitystään samasta mallisarjasta. Vertailuun käy autot joita on myyty euroopassa tai usassa mutta ei esim. etelä afrikassa myyty 333i. Tuota isolohkoahan on myös 2.5l ja helpoimmalla pääsee kun lyä m30b34 koneeseen sellasen merkinnät näin minä tekisin olkoonkin et on laitonta. Suomessa on kyllä laillisesti kilvissä e30:siä joissa on mm.m5 patoja myös turbolla mutta niitten olemassa olo ei vaikuta mitenkään siihen et enää sellasia ei noin vaan tehdä.Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Kawasaki zzr1100 fighter
Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88
Comment
-
-
Originally posted by Alpina B6Noita musta tuntuu tuunareita ja virittäjiä piisaa.
1. Autoasi on tehty 2.7 eta moottorilla ja toisin sanoen iskutilavuutta saa kasvattaa 25%, eli 3.375 kuutioiseksi. Eli tämä 3.366 kuutioinen malli on laillinen.
"d) autoon vaihdettavan vertailumoottoreita iskutilavuudeltaan suuremman moottorin iskutilavuus on korkeintaan 25 % suurempi kuin iskutilavuudeltaan suurimman vertailumoottorin iskutilavuus"
2. "Moottorin iskutilavuuden suurentaminen sylinterinhalkaisijaa tai iskunpituutta suurentamalla rinnastetaan moottorin vaihtoon, mikäli iskutilavuus suurenee alkuperäiseen verrattuna yli 10 %. Ellei muuta osoiteta, katsotaan moottorin tehon tällöin suurenevan iskutilavuuksien suhteessa"
Eli mikäli iskutilavuus suurenee alle 10% ei tästä tarvitse kenellekkään mainita ja auto on täysin laillinen. Joten näin ollen voit muuttaa autosi 3.5 litraiseksi, vaikka iskua pidentämällä. Taas se on tulkinnan varaista että mihin tuo 10% verrataan, siihen 2.7 vai uuteen moottoriin. Elämä on täynnä valintoja.
Äläkä yleistä kaikkia foorumilla kirjoittavia. Jos kellään ei ole tietämystä, voithan sinä pistää sähköpostia vaikka AKEen. Ei me täällä päivystetä sen takia että joku saa "heti" TÄYSIN VARMAA TIETOA MITEN TEET MITÄKIN. Joku "meistä" voi antaa sinulle vain hyviä vinkkejä mitä konttorilla tarvitset. Loput kertoo katsastusmies.
Tämä ei sitten ollut mitään muuta kuin MINUN tulkinta laista, jokainen tekee itse omat johtopäätöksensä
Originally posted by juhisJos et usko niin soita AKE:n tekniseen neuvontaan äläkä itke täällä.
Originally posted by Alpina B6Täällä on keskusteltu joskus paljonkin aiheesta 333i South afrikan mallista ja siitäkään ei kellään tunnu olevan mitään varmaa pohjaa.
Ja mikä on loppu peleissä 333i on, se jää teille haamuksi!!!
Comment
-
Comment