Tarkoituksena olisi saada tuulettimen ropeli irti, mutta miten? Kaiken järjen mukaan mutterissa pitäisi olla vasenkätinen kierre? On annettu röppöä, lämpöä ja lekaa, mutta ei aukea
Itselläkin sama ongelma, mutteri on kiritty kai viimeksi niin perhanan tiukalle että otsasuoni puhkeaa ennenkuin visko irtoaa. Hommaa auttaisi kunnon työkalu, jolla pitää kiinni vesipumpun hihnapyörän pulteista. Tietääkö joku mistä tuommoisen vehkeen voisi ostaa?? Jos ei muu auta niin pitää tehdä sitten ite... Niin ja siis kierre on tosiaan vasenkätinen, eli myötäpäivään sitä kannattaa yrittää kiskoa
Paksuhkoon peltiin poraa niitten vesipumpun hihnapyöräpulttien päiden mentävät reiät, tollanen työkalu ainakin toimi itellä. Sitten vaan toinen pitämään vastaan ja miehekäs isku (tai monta )
Tarkoituksena olisi saada tuulettimen ropeli irti, mutta miten? Kaiken järjen mukaan mutterissa pitäisi olla vasenkätinen kierre? On annettu röppöä, lämpöä ja lekaa, mutta ei aukea
niin ja auto oli 325i -92
mutteri aukeaa samaan suuntaan kuin propeli pyörii elikkä mutterissa on vasenkätinen jenga
edit meni oieka ja vasne sekainissin näin aamu
uusi edit. kun kyseessä olikin 325 niin unohda jengan aukeemis suunta ja avaa se sinnepäin minne propelli pyörii,
Comment