Sellainen kysymys, että tietääkö kukaan mistä kohtaa katsastuksessa inssi mittaa etupään korkeuden? Onks se jostain puskurin yläpäästä vai mistä? Ja paljonko etupään korkeus sai minimissä olla? Missä kulkee liian matalan raja siis? Auto on e36 coupe, jos sil nyt mitää välii on.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Madallutuksesta
Collapse
X
-
-maksimi madallus 51mm
-maavara väh. 8cm (kaikista korin osista, myös pakoputkesta)
ja ei kait siinä kummempaa ole.. mut riippuu paljon paikasta kuinka tarkkaan noita syynäävät.
...ja jos -96 tai uudempi niin TÜV paperit mukaan, vanhemmissa riittää pelkkä muutoskatsastus. eikös(?)sigpic
Nykyiset: BMW E91 320dA -11, E46 320d -02, BMW E30 M50 projekti
ex: BMW E91 320dA -08, MB E200cdi -06, E36 316i -96, E30 316i -89
Comment
-
-
Originally posted by Kurre-maksimi madallus 51mm
-maavara väh. 8cm (kaikista korin osista, myös pakoputkesta)
ja ei kait siinä kummempaa ole.. mut riippuu paljon paikasta kuinka tarkkaan noita syynäävät.
...ja jos -96 tai uudempi niin TÜV paperit mukaan, vanhemmissa riittää pelkkä muutoskatsastus. eikös(?)
Comment
-
-
Originally posted by dantteOk. Mut nyt tarvis jostain sit sen alkuperäisen korkeuden? On jo meinaa madallettu jo ja kaikki hyvin mut inssi on joka vuosi vinkunut tuosta etupäästä, ku on liian matala. Siitä puskurin yläosasta maahan se on aina mitannut.All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Mikään kohta autosta ei saa olla 8cm lähempänä maata.(niin niin poislukien renkaat) Miksi kukaan haluaisi sen alemmas, autoa jolla ajetaan, laskeakaan. Ei olisi paljon luottoa laskea kovaa tiellä millään tiehöylänmatalalla pirssillä.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Mulla mitattiin lokasuojan ja navan väli edessä ja takana.
Maksoi muistaakseni n.25.- euroa viime vuonna Malmin Autokatsastuksessa.
Samalla sai noi renkaatkin muutoskatsastettua.sigpic
E91 320D /// M-SPORT Touring
Ex: E36 328 /// Touring Ex harraste, nykyinen kiertopalkinto
Ex: E30 325 Touring
Comment
-
-
Originally posted by SilliMulla mitattiin lokasuojan ja navan väli edessä ja takana.
Maksoi muistaakseni n.25.- euroa viime vuonna Malmin Autokatsastuksessa.
Samalla sai noi renkaatkin muutoskatsastettua.Rides:
-E28 518i ´86
-Audi A6 C5 ´99
-VW T4 ´97
Comment
-
-
Originally posted by Team Eastcornermitä ihmettä katsastukseen tuo navan ja kaaren väli vaikuttaa?? outoja inssejä?! edit: vai onkos niillä joku vakio alustan mitat noista?-Turku Connection-
HDJ80 4.2TD
ex E46 330i Cabriolet, E34 540i Touring, E34 M5, E34 535i, E28 535i, E28 518i
Comment
-
-
Originally posted by SilliMulla mitattiin lokasuojan ja navan väli edessä ja takana.
Maksoi muistaakseni n.25.- euroa viime vuonna Malmin Autokatsastuksessa.
Samalla sai noi renkaatkin muutoskatsastettua.
Yritin myös leimata isommat vanteet samalla, niin inssi sano, että ne on kaks eri asiaa ja vaati tuosta 2x25€!!
Varsinainen mu#..?!E34 535 tic
Ex:
E34 525 tds Touring
E30 320i Touring
E34 535i
E30 325i
E12 518
E30 316 -> 318i
Comment
-
-
Originally posted by RavermeisterKyllä ne minultakin mitattiin, ja oikeen rekisteriotteeseen merkittiin. Tosin en tiedä mitä kiksejä inssit noiden mittaamisesta saavat...Rides:
-E28 518i ´86
-Audi A6 C5 ´99
-VW T4 ´97
Comment
-
-
Originally posted by MikuKyllä muutoskatsastuksessa mitataan navan ja kaaren väli. mut mitä helv. mulle sano et muutoskatsastus 65e.
Mulla tosiaan hoitui tuo samaan settiin maahantuontikatsastuksen kanssa, joten hinnoista en osaa sen enempiä sanoa....-Turku Connection-
HDJ80 4.2TD
ex E46 330i Cabriolet, E34 540i Touring, E34 M5, E34 535i, E28 535i, E28 518i
Comment
-
Comment