Tarttis alla olevien vanteiden leveyksistä saada jotakin tolkkua. Vanteet on kaverin 540i:ssä ja mun tehtäväksi tuli selvittää, että mitä leveyttä ne ovat sillä oletuksella, että ovat originaali M5-vanteet. Jos jollakin enemmän kokemuksia, niin toimiiko 245 renkaalla? Mulla ei oo noista E34-koppasista oikein mitään tietoa/kokemuksia.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mikä leveys näissä?
Collapse
X
-
Noita on tehty sekä 8- että 9-tuumaisena, jos on nuo kuvassa olevat niin sanoisin että 8 tuumaa
Tossa kuva mun 8 tuumasesta niin näet paljonko huulta: http://users.tkk.fi/~jkonno/kiillotus/PICT0136.JPGBMW-ALPINA E46 B3 3.3 #527
-
-
Originally posted by Hemi...kunhan nyt kukaan ei lähde "huulen" leveydellä hakemaan vanteen leveyttä. Sillä kun ei ole mitään tekemistä vanteen leveyden kanssa.BMW-ALPINA E46 B3 3.3 #527
Comment
-
-
Kiitos kaikille, mitä todennäköisimmin nuo ovat kaverilla 8" leviät vanteet, joten suosittelen (pakotan) sen ostamaan 235 renkaat niille vanteillePorsche 911/996 GT3 Mk II
Porsche 911/997 Turbo MK I
BMW M Coupe DS Motorsport
BMW F20 120iM -16
Comment
-
-
ei sun kaverilla mittaa olis? ei tarvis kuvan perusteella kysellä kaverin kautta netistä..
tota helpommallaki vois päästä, vaikka kattomalla mitkä kumit nyt on päällä ja kuin leveet on vrt vanteet jos ei omista mittanauhaa eikä esim 30cm munaa jonka pituuden tietäessään voi lerssilläkin mitata jo jotain etäisyyksiä.
mutta siis jännää että niin avuttomia ihmisiä on että ne ei osaa mitata vanteen leveyttä.sigpic
Comment
-
-
Originally posted by Slow_M3ei sun kaverilla mittaa olis? ei tarvis kuvan perusteella kysellä kaverin kautta netistä..
tota helpommallaki vois päästä, vaikka kattomalla mitkä kumit nyt on päällä ja kuin leveet on vrt vanteet jos ei omista mittanauhaa eikä esim 30cm munaa jonka pituuden tietäessään voi lerssilläkin mitata jo jotain etäisyyksiä.
mutta siis jännää että niin avuttomia ihmisiä on että ne ei osaa mitata vanteen leveyttä.
Olis varmaan pitänyt selittää tilanne juurta jaksain, jotta idiootit eivät tule paikalle, mutta taas unohdin, että netissä on hitaampiakin liikkeellä.Last edited by DONNERWETTER; 05-04-2005, 14:08.Porsche 911/996 GT3 Mk II
BMW F20 120iM -16
Comment
-
-
Originally posted by DONNERWETTERKyl äijä on tietoviisas, oon ennenkin huomannut kuinka viisas ja kaunis olet. Mitäköhän se sua liikuttaa jos mun kaverille on tulossa ko. vanteet ja se ei pääse niihin vielä käsiksi ja haluaisi tilata niille renkaat valmiiksi kun ne saapuvat. Voi helvetti, että voi olla ihminen tyhmä, jos ei voi ottaa sitä huomioon erilaisia tilanteita, joissa vanteen mittaaminen voi olla mahdotonta. Turisti, ei muuta voi sanoa ja arvaa kuinka paljon mua voi kiinnostaa yleensäkin kysellä kavereiden vanteiden leveyksiä täällä, kun on parempaakin tekemistä ja sitten vielä moinen Einstein tulee paikalle. JEESUS mitä itkemistä
Olis varmaan pitänyt selittää tilanne juurta jaksain, jotta idiootit eivät tule paikalle, mutta taas unohdin, että netissä on hitaampiakin liikkeellä.
"Vanteet on kaverin 540i:ssä ja mun tehtäväksi tuli selvittää, että mitä leveyttä ne ovat"
Se vaan on aika huvittavaa kun sälli kyselee kaverin autossa olevien vanteiden leveyttä sivukuvan perusteella netistä. Useimmissa renkaissa on numeroita kyljessä ja niistä voi jotain osviittaa saada ainakin siihen että minkä levysillä kumeilla kannattais korvata sitten kun aika tulee.
Ota se herne vaan pois sieltä nenusta jos vielä lähtee... helposti kiihtyy näköjään.sigpic
Comment
-
-
Originally posted by Slow_M3
"Vanteet on kaverin 540i:ssä ja mun tehtäväksi tuli selvittää, että mitä leveyttä ne ovat"
Se vaan on aika huvittavaa kun sälli kyselee kaverin autossa olevien vanteiden leveyttä sivukuvan perusteella netistä. Useimmissa renkaissa on numeroita kyljessä ja niistä voi jotain osviittaa saada ainakin siihen että minkä levysillä kumeilla kannattais korvata sitten kun aika tulee.
Ota se herne vaan pois sieltä nenusta jos vielä lähtee... helposti kiihtyy näköjään.
Herne menee helposti nokkaan, kun seuraa sun postailuja tällä foorumilla. Lisäarvo, jonka annat tälle foorumille on varsin mitätönPorsche 911/996 GT3 Mk II
BMW F20 120iM -16
Comment
-
-
Originally posted by DONNERWETTERHerne menee helposti nokkaan, kun seuraa sun postailuja tällä foorumilla. Lisäarvo, jonka annat tälle foorumille on varsin mitätön
"kaverille on tulossa kuvan mukaset vanteet. Minkä levyset mahtaa olla jos ovat orkkikset?"
sigpic
Comment
-
Comment