Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vaihdekeppi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jaghaath
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2002
    • 1273
    • Helsinki

Pitäs kans noita puslia uusia ja samalla jos laittas short shifterin vaikka Z3M:stä tmv. Elikkäs mitäs noita puslia pystyy vaihtamaan ilman kardaanin tai putkiston irrotusta? Tossa ois kuva tästä E28 systeemistä.

Comment

• Leka
      BTCF Member
      • Sep 2003
      • 7701
      • Vilppula

Originally posted by jani73
      Mitä puslia olet väsäillyt?
      Vaihdoin tuossa sen puslan nro2, muttei se siinä pyöritellessä siinä alumiinivarressaan tuntunut mitenkään kovin jämäkältä, itseasiassa aika väljältä. Sitten kun sain vehkeet kasaan, niin kyllä se kepin tukevuus kuitenkin hieman parani.
      No juuri noita #2:a, se kumipuslahan antaa jo uutena periksi... Tuossa vähän lisäinfoa vanhasta myynti-ilmosta.

Uppailen tuota ilmoa milloin olen niitä taas muutaman parin tehnyt...
      sigpic

BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71

Comment

• zewiz
        Bimmer Rookie
        • Mar 2005
        • 62
        • vantaa

hyvähyvä. mulle kelpais kans uudet puslat ku toi pakin päälle saaminen alkaa koht olee jo aika vaikeeta

Comment

• jmp2002
          BTCF Member
          • Oct 2003
          • 5727
          • Rovaniemi

sanotaan sen verran viellä että mulle menee vaihtee pirun hyvin päälle ei mitään ongelmaa mutta kun on vaikka kakkoinen silmässä keppi heiluu pirusti sivuille. Sama homma joka vaihteella. Ja kun laittaa pakin päälle niin se ottaa konsoliin kosketusta että menee päälle.
          E30 325i Touring -89
          E30 325i touring -88 m50tbo
          G20 330e M-Sport -20

Comment

• BMW 325I avo
            Bimmer Fanatic
            • Nov 2004
            • 832
            • Tampere

Originally posted by Leka
            No juuri noita #2:a, se kumipuslahan antaa jo uutena periksi... Tuossa vähän lisäinfoa vanhasta myynti-ilmosta.

Uppailen tuota ilmoa milloin olen niitä taas muutaman parin tehnyt...
            Uppaileppa vaan. Minäkin olen kiinnostunut noista puslista ja jos vaan löytyy, niin ostan pois. Z3 keppi jo hankittu...
            // If you gonna touch ma car, I'm gonna fuck yer dog //

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎