Announcement

Collapse
No announcement yet.

remmi?!?!?.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Suutari
    Bimmer Enthusiast
    • May 2003
    • 3059
    • Suomi

    #16
    Tuossa "pikkuautossa" eaton...myös jaguar 4.0L yms käyttää eatoneita..kuten myös aston martini db7 oli m90 eaton...
    http://www.rsportscars.com/eng/cars/svt_f-150.asp

    sitten siitä huonosta hyötysuhteesta ruuvikompressorilla...ei siis sama asia kun eaton joka on moderni roots..

    http://www.opconab.com/index.asp?sPa...angID=2&cID=14

    sieltä products-performance ihan minkä ahtimen kohalta vaan...esim tommonen 3300 sarjalainen ...

    http://www.whipplesuperchargers.com/....asp?PageID=68

    ja tuolta vaikka lisää infoa niin ei jää kevyt olo

    ja vielä ruottin poijjilta...
    http://www.enem.se/lysholm.asp
    Last edited by Suutari; 11-04-2005, 16:39.
    Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
    -Official BTCF-Sauna Team-
    -Official BTCF-Jusauksen allasteam-
    -Team BTCF Top Alcohol-
    -Team Pimp My Bride-
    TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
    R.I.P. 1K MOTORSPORTS
    R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
    526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.

    Comment

    • Hemi
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2004
      • 18880
      • Pirkanmaa

      #17
      ...ja voipi olla niin että näkyy Suomessakin jossain vaiheessa e39:n konehuoneessa juuri tuo "Svenskien Enemin" paketti katsastettuna...
      Last edited by Hemi; 11-04-2005, 17:26.

      Comment

      • Suutari
        Bimmer Enthusiast
        • May 2003
        • 3059
        • Suomi

        #18
        Isolla coolerilla pelastaa tuota tilannetta ruuviahtimella ja niillä on saatu mukavia teholukemiakin vaikka kovat paineetkin on. enemillä eivät suosittele yli 1.5bar ahtoja johtuen ahtimen spekseistä. siinä mielessä tuommonen 2.3L ruuvi on aika passeli vehe.

        Tietty roots/turbo systeemi jos toimii kunnolla on käyttökelpoinen. Olihan ne lanciallakin kyllä jonkun verran tapelleet sen kanssa enne kun oli kunnossa...lisäksi on pirun monimutkanen systeemi.
        Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
        -Official BTCF-Sauna Team-
        -Official BTCF-Jusauksen allasteam-
        -Team BTCF Top Alcohol-
        -Team Pimp My Bride-
        TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
        R.I.P. 1K MOTORSPORTS
        R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
        526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎