No luulisi nyt e36 mittarin pohjia löytyvän kun moniin muihin malleihin löytyy vaikka kuinka paljon. Olisin tarvinnut vain vaikka ihan perus valkoiset pohjat. En mitään erikoisia. Ku nuo alkuperäiset pohjat on ilkeästi kuoriutunut..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kerätään kaikki mittarinpohjat tänne!!!
Collapse
X
-
tarttisin vaan vakio pohjan missä ois kiekka mittari missä alakis punanen vasta 6900rpm kohalla ja mittari näyttäis 7500asti, normaalsitihan toi punanen mulla alkaa 6300kohalla ja loppuu 7000kohalle.Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
-On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
Kiitos ajastasi? :think
Comment
-
-
Nostellaan tätä vähän jos jollain olis hienoja pohjia
Hakusessa olis pohjat E30 -84 eli kellolla olevaan mittariin
Searchilla ei oikeen mitään löytynyt(paitsi tästä threadista parit mutta joo)
Ne mitat olis kiva saada jos jollain olisi tiedossa niin vois alkaa itse tekeen jotain. En pääse autoon käsiksi itse vielä niin en saa mittojae34 525ia -93
Comment
-
-
e36 pohjat
voisko joku laittaa mulle e36 pohjia 316i huiput 220km/h kierros tais olla 6000 ja sit vedenlämpömittari -95 vuos malli pistäkää [email protected]
Comment
-
-
nostetaas välillä
onko kellään e30 280km/h pohjia jollain kuvalla tai ilman
tai m-logoilla
olis kiva saaha tuommoset
kierrosluku mittarilla varustettu
jos löytyy niin saa laittaa tukehiltunen(at)luukku.comNissan Stagea NM35 -01
2auto (siisti sivikki -00 jenkki malli.
harrastepohjalta E21 316
Comment
-
-
juu eli kysytytääs tässä nyt ku onnistusin saamaan tohon kierroslukumittariin sitä putsatessa sen pinnan vituiksi ja olis tossa tollaset valkoset mittarintaustat että olisko jollain kuvaa e30 missä valkoiset mittaritpohjat et miltä se näyttää mittarivalot päällä ku koittanu sellast ettii mut ei mistää löydy....:think
Comment
-
Comment