eli mikä on vikana kun tyhjäkäynti aaltoilee välillä mutta kun ottaa öljykorkin pois kesken aaltoilun loppuu??? voisko olla vuoto imupuolella mutta missä?
ja kone on 1.8i l-jetti
eli mikä on vikana kun tyhjäkäynti aaltoilee välillä mutta kun ottaa öljykorkin pois kesken aaltoilun loppuu??? voisko olla vuoto imupuolella mutta missä?
ja kone on 1.8i l-jetti
Ota jotain kaasutinmoottorin starttispreitä ja suihkuttele sitä imuletkuille yms. Kun käynti muuttuu niin löysit vuodon.
Kun öljykorkin ottaa pois, niin koneen pitäisi joko sammua tai alkaa käymään kuin vessanpönttö.
eli mikä on vikana kun tyhjäkäynti aaltoilee välillä mutta kun ottaa öljykorkin pois kesken aaltoilun loppuu??? voisko olla vuoto imupuolella mutta missä?
ja kone on 1.8i l-jetti
Itellä on ihan sama vika... välillä kierrokset aaltoili 1000-1500 kierroksen vaiheilla mut siihen löyty vika, kaasuvaijeri oli himpun verran liian tiukalla. Mutta sitten ilmeni mystinen vika johon en ole löytänyt lääkettä... kierrokset aaltoilee normaalista aina alaspäin ja etenkin pitkän ajomatkan jälkeen kone ei meinaa kestää käynnissä ku tahtois aina vaan sammua... Molemmat viat tuli koneremontin jälkeen kun vaihdoin koneeseen kaikki tiivisteet. kone 1.8iS
ei toimi vuotokohtaa ei löydy millään. lisää vinkkejä
oisko jotain "kilkkeitä" jäänyt asentamatta ku laitoin ton ruiskun kaasutin autoon.
onko mitään sellaisia osia jotka vaikuttavat tohon tyhjäkäyntiin
Mulla oli kanssa pitkään tuota soutamis vikaa mutta vikaan löytyi syy.... (Kone sammuili ja kierrokset heijasi tyhjäkäynnillä...) Vika korjaantui kun vaihdoin sen ilmamäärämittarilta imusarjaan menevän kumisen haitarihärpäkkeen uuteen eikä ollu kallis... vanhassa oli pari viiden sentin halkeamaa ja näin kone sai liikaa ilmaa...
Comment