Sullakin on taipumusta kovaan haaveiluun, kun et ole edes autoja vielä ostanut ja suunnitelmat on jo valmiita...
No, ei siinä mitään, samaa vikaa on minullakin.
Hyvin suunniteltu on puoleks tehty...
Mutta en kyllä kehtais laitaa tietoihin autojen malleja, jos en omistais niitä...
Mutta en kyllä kehtais laitaa tietoihin autojen malleja, jos en omistais niitä...
ööh.. njoo, hiukan hätäistä, mutta suunnitelmat meni romuksi kun 528 myytiin ennenkuin sain rahat tilille.. mut tuo 316 on käytännössä jo mun. koeajoin sen tänään, ja laitettavaa siinä on, mutta niinhän ekassa autoissa yleensä, ellei ole pappa betalar-tapaus.. eli siinä on jo hyvä alku.
316 "coupe" (The CAR), johon tulee jonain kauniina päivänä 2-litranen kutvonen ahtimella..
kato, Hartikainen itse.. njoo, auto on edelleen sun, mutta kyllä se on helkkarin hyväkuntoinen ikäisekseen/hintaisekseen, ja mittarilukema on jotain muuta kuin kakskymppisen auton.
no, pian saan tietää voinko tarjota sulle riihikuivaa käteistä huomenna viiden maissa. pitää vaan jaksaa odottaa vielä hiukan.
ja ennemmin sitä aloittaa bemarilla kuin DX-corollalla.
316 "coupe" (The CAR), johon tulee jonain kauniina päivänä 2-litranen kutvonen ahtimella..
Loistavaa. Eihän sitä mitään dx:ä tueta, kun mahdollisuus tuollaiseen pomminvarmaan jatkeeseen.
ASIAA!
no, ei se mitään vaikka myitkin sen kaverillesi. pitänee ostaa tuo parempikuntoinen 316 pois cc-leasingin pihalta. osamaksulla kun ottaa niin on varaa.. ellei sitten tänään tule lotossa ISOA yllätystä ! no, aina sa toivoa. mut bimmeri on mun eka auto joka tapauksessa, sen verran hyvän jälkimaun sinun bemarisi jätti.. pienistä kytkinongelmista huoplimatta.
Comment