Announcement

Collapse
No announcement yet.

525tdsa heikko alavääntö???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LASSI-S
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2003
    • 4918
    • hattula/hämeenlinna.

    #16
    mitenköhän tuollainen muovinen imusarja kestää kovilla ahdoilla???
    E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari

    Comment

    • dieselrules
      Bimmer Rookie
      • Mar 2004
      • 197
      • ToRnIo

      #17
      Originally posted by dieselrules
      Niin... Mulla on tuollainen e39 525tdsa -98 ja se on tosi laiska lähteen paikoiltaan. Tyhjäkäynniltä kun painaa petalin pohjaan, niin miettii kauvan ennen kuin kiekat ottaa sen 2000 ja sit se kyl lähtee. Tästäkö ilmat lämpenee ja laitettaan ilmastointi päälle, niin korostuu vaan. Tuntuu välistä, et tupakin ehtii vetasta ennenku lähtee liikkeelle =) On lastuttukki, mut eipäse vaikuttanu alavääntöön ku turbo ei ole pelissä... Onkos muilla samanlaista ongelmaa, ei ole tullu ajettua toisella samanlaisella vehkeellä, niin ei tiä onko niissä samanlaista????
      Sain tässä selvitettyä vian tähän...
      Välijäähytin oli tosi tosi tukossa!! Huonossa paikkaa tässä mallissa, oikeanpuoleisessa lokasuojassa. Kaikki kura lentää siihen!!! Sitten käytin testerissä ja katottiin et turbo antaa oikeat lukemat ja ilmamassamittariki toimi. Mut se anto liikaa syöttöä tyhjäkäynnillä(niin mie ainaski ymmärsin). Ohje arvo oli 5-7 en muista lyhennettä mikä oli perässä, mut mulla oli 11.7. Asentaja vänkärinpenkille ja kenkää antamaan!!! Lisättiin ilman saantia ja jotain täyvelläkaasulla syöttöä ja kummaa alkoi alakieroksilla rykimään... Nyt ei turhia mieti liikkeelle lähössä, mut saapa nähä miten se kesällä vörkkii...ku ilmat lämpenee, usko on kova!!

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎