Konepellin etunurkkaan oli ilmestynyt pari naarmua, joista toinen oli tarjoiltu ihan lommon kera ja toinen vähän pidempi ja matalampi skraidu. Kiitokset vaan heti tähän alkuun sille, joka nämä sai aikaan, vaikka tuskinpa tätä koskaan luet. Mitäs luulette tai onko kokemusta: saako spraypulloissa myytävillä (esim. motip) aineilla aikaan tyydyttävää jälkeä, jos maalaa vaan pelkän vauriokohdan. Hyville pohjille tietty. Vai kantsisko maalauttaa koko konepelti yli asti. Väri on arctic silver metallic (309).
Naarmujen paikkamaalaus
Collapse
X
-
On se mahdollista häivyttää suhteellisen hyvin näkymättömiin.. aluksi! Mutta jonkin tovin päästä kohdan kyllä erottaa.Kun synnyin, sain valita, haluanko olla fantastinen sängyssä vai hyvän muistin.. perhana, nyt unohdin mitä minun piti sanoa!
PT palvelut sekä valmispaketit vuosien kokemuksella
Comment
-
Kyllä ne sprei maalit voi unohtaa jos hyvää haluaa. Varsinkin metallisävyissä näkyy rajat vaikka häivyttäs vetäs lakan ja myllyttäis. Jos ois joku perusväri esim. valkonen niin saattais kohtuulisen saadakkin. Harvemmin kuitenkin sattuu just samaa sävyä vaikaa teettää spreipurkkiin maalia värikoodin mukaan.
Eli kunnon automaaleilla yli. Maalaako kokonaan tai häivyttämällä, se on sitte maalarin päätösvallassa.
Comment
-
Originally posted by xelaihan peltiin asti on naarmu, että eipä taida hiomalla kadota. Mitä tarkoitat "semmoisella jälkimaalauksella"?
Ärseestä sinun tapauksessa, ainoa vaihtoehto on se maalaus. Kannattaa ennen sinne maalaukseen vientiä itse pestä se jollain kunnon myrkyillä pariin kertaan, ettei vahingossakaan jää silikoonia mihinkään. Auttaa kummasti saamaan paremman suhteen saada kunnon maalaus sieltä. Vaikka ne miten tekevät pohjia niin suositan lämpimästi sitä itse pesua alle. Believe me!sääliä saa lahjaksi, kateus pitää ansaita
Comment
-
sääliä saa lahjaksi, kateus pitää ansaita
Comment
Comment