Pitääkö penkittää uusiksi kun ahdin vaihtuu holsetista garretiksi? Tuleeko lisää prosentteja/pitääkö muutoskatsastaa vai kannattaako olla vaan hiljaa ja sanoo et tollanen siel aina ollu?
Mitä sanoo katsastusmies?
Collapse
X
-
Tags: None
-
no ei se siittä ahtimen vaihtamisesta mitään sano, ei sitä kai rekisteriotteeseen sen paremmin merkitty ole kun et on turbo?? prosentit ei muutu kun on jo kerran turbo eli ei muutoksia. ei kannata leimalla puhua asiasta mitään.Originally posted by Jarno80Pitääkö penkittää uusiksi kun ahdin vaihtuu holsetista garretiksi? Tuleeko lisää prosentteja/pitääkö muutoskatsastaa vai kannattaako olla vaan hiljaa ja sanoo et tollanen siel aina ollu?
-
jos otteeseen (tai jossain arkiston kätköissä olevissa papereissa) on yksilöity ahtimen merkki/tyyppi ja vaihdat erilaiseen niin täytyy muutoskatsastaa uudestaan. eli kyllä, penkkiin joutuu siinä tapauksessa. käytäntö taitaa kyllä vaihdella aika paljon katsastumiehestä riippuen.Originally posted by Jarno80Pitääkö penkittää uusiksi kun ahdin vaihtuu holsetista garretiksi? Tuleeko lisää prosentteja/pitääkö muutoskatsastaa vai kannattaako olla vaan hiljaa ja sanoo et tollanen siel aina ollu?
prosentteja ei mene samasta osasta kahta kertaa eli niihin ei vaikuta.
i3S -20
E30M3 slotcar 1:32
XKE FHC 1971
Mgb Gt -66
T6 -19
E91 -08
Comment
-
Otteessa lukee holset ja tyyppinumero joten ilmeisesti sitten muutoskatsastukseen menee!
Comment
-
Itse kävin muutoskatsastamassa ahtimen vaihdon kanssa. Otteessa on nyt KKK tai vaihtoehtoisesti Holset ahdin. Mitään sen tarkempia tyyppejä ei tullut. Oli mulla tossa viimekesänä myös vaihdettu ahdin (Garrett), mutta siihen laitoin sen KKK:n tyyppikilven kiinni mikä otteessa luki
BMW F32 435d
Comment
Comment