Pitääkö penkittää uusiksi kun ahdin vaihtuu holsetista garretiksi? Tuleeko lisää prosentteja/pitääkö muutoskatsastaa vai kannattaako olla vaan hiljaa ja sanoo et tollanen siel aina ollu?
Pitääkö penkittää uusiksi kun ahdin vaihtuu holsetista garretiksi? Tuleeko lisää prosentteja/pitääkö muutoskatsastaa vai kannattaako olla vaan hiljaa ja sanoo et tollanen siel aina ollu?
no ei se siittä ahtimen vaihtamisesta mitään sano, ei sitä kai rekisteriotteeseen sen paremmin merkitty ole kun et on turbo?? prosentit ei muutu kun on jo kerran turbo eli ei muutoksia. ei kannata leimalla puhua asiasta mitään.
Pitääkö penkittää uusiksi kun ahdin vaihtuu holsetista garretiksi? Tuleeko lisää prosentteja/pitääkö muutoskatsastaa vai kannattaako olla vaan hiljaa ja sanoo et tollanen siel aina ollu?
jos otteeseen (tai jossain arkiston kätköissä olevissa papereissa) on yksilöity ahtimen merkki/tyyppi ja vaihdat erilaiseen niin täytyy muutoskatsastaa uudestaan. eli kyllä, penkkiin joutuu siinä tapauksessa. käytäntö taitaa kyllä vaihdella aika paljon katsastumiehestä riippuen.
prosentteja ei mene samasta osasta kahta kertaa eli niihin ei vaikuta.
Itse kävin muutoskatsastamassa ahtimen vaihdon kanssa. Otteessa on nyt KKK tai vaihtoehtoisesti Holset ahdin. Mitään sen tarkempia tyyppejä ei tullut. Oli mulla tossa viimekesänä myös vaihdettu ahdin (Garrett), mutta siihen laitoin sen KKK:n tyyppikilven kiinni mikä otteessa luki
Comment