Originally posted by apina
Tekniikan vaihto
Collapse
X
-
Mulle sanottiin ainakin konttorilla että "jos katsotaan että rumpujen vaihto levyiksi parantaa turvallisuutta eikä ole muusta syystä vaihdettu niin prosentteja ei tule"Originally posted by RacinkJolloin moottorin muutoskatsastuksen yhteydessä merkitään myös jarruista lähteneet prosentit,eli tekniikanvaihdon kannalta sitä uutta lakia ei pysty millään lailla hyödyntämään."You don't f**k with a man's vehicle. It's against the rules. Those motherf**kers should be killed. No trial, no jury, straight to execution." -Pulp Fiction
Comment
-
no mulla 316 -88 ja laitoin siihen 320 ni kahdella asemalla sanoivat et joudun laittaa katin siihen!voi olla vaikka tyhjä katti mut kunhan siellä vaan joku pönttö on!Originally posted by zenerJa kattia eikai tarvitse asentaa, jos kanta-autossakaan ei sitä ole ollut eikä se ole vähäpäästöinen(?).
Comment
-
onhan 320 kone ihan eri kokoluokkaa ku se 316 1.8.Originally posted by tuning_bemaristimitä eroa on 1.8 ja 2.0 kardaaneilla keskenään ja eikö niissä ole samat
laatikot, entinen koneen omistaja ei tiennyt oliko kone katilla vai ei nii et mistä sen erottas vai erottaako sitä vilkuilemalla
kardaani on eripituinen!eli vanha ei sovi. laatikko on myös eri kokoinen.Last edited by line79; 05-05-2005, 12:57.
Comment
-
Niin on,mutta jos koneen vaihto vaatii paremmat jarrut ja vaihdat ne ni prosentit merkitään.Originally posted by WiceroidMulle sanottiin ainakin konttorilla että "jos katsotaan että rumpujen vaihto levyiksi parantaa turvallisuutta eikä ole muusta syystä vaihdettu niin prosentteja ei tule"
Comment
-
Originally posted by tuning_bemaristiylittääkö % jos vaihtaa 316 koneen 320 kutoskoneeseen ja mitä pitä vaihtaa...
Vaihtoon menee kone, laatikko, putkisto, kallistuksenvakaaja eteen, kardaani, etujarrut, bensalinjat ja pumput, sekä tarvittavat sähköt. Toki silloin se ei vielä vastaa 320i-mallia, vaan pitäisi vaihtaa myös ainakin mittaristo ja perä. Mutta noilla jo selviää. Prosentteja omaan miinaan tuli muistaakseni 21. Enkä muista, laskiko ne siihen ohjaustehostimen. Ja joku viisas kertokoon, onko 316:n ja 320i:n etujousissa jotain eroa. Bemu-osan mukaan ei ole. Ja muutoskatsastus meni helposti, kun pyysin todistuksen vaihdetuista osista kyseisestä firmasta mukaan....maksoi vaivaiset 70€
Auto oli -85 ja moottori -86, joten katista ei tarvinnut sen kummemmin tapella.
E30
Forever and still counting
Comment
-
En nyt sillä vastaa että viisas oisin,mutta 320 on jäykemmät jouset kuin 316!!Originally posted by hellionJa joku viisas kertokoon, onko 316:n ja 320i:n etujousissa jotain eroa.Chevy 2500 6,5td
Chevy Astro 3.0 td
Comment
-
Jos luet tekstin uudestaan niin varmasti ymmärrät että juuri sitä tarkoitin. Mutta jos vaihtaa ensin jarrut "turvallisuussyistä" niin ei tule prosentteja. Tätäkin kysyttiin suoraan konttorin sedältä.Originally posted by RacinkNiin on,mutta jos koneen vaihto vaatii paremmat jarrut ja vaihdat ne ni prosentit merkitään.
Mulla ILMEISESTI 315--->320 ja 12% Pelkkä moottori
En ole varma tosta että mikä kone on ennen sitä ollu... Mitä noissa E21:ssä nyt sit on ollu...
"You don't f**k with a man's vehicle. It's against the rules. Those motherf**kers should be killed. No trial, no jury, straight to execution." -Pulp Fiction
Comment
Comment