Mistään en ole löytänyt nimeä/tarkoitusta osalle nro 9.
Mikä 'mötikkä' tämä on?
Collapse
X
-
just just.. Kerran tuli kokeilumielessä leikittyä noiden paineiden kanssa. Ihmettelinkin kun konehuoneesta kuulu aina semmonen "puff"-ääni kun ahtopaineet meni 1.2barin nurkille.
Tähän 'mötikkään' menee johtokin, mikähän sen elämäntehtävä?Ei mopolla mahottomia..
Comment
-
Originally posted by mikkoaika jännä ku ei etk löydä kyseistä osaa
ETKsta löytyy kyseinen VALVE BMW nrolla 11 612 241 010 ja systeemi on ollu käytössä E28/E34 sedan 524td malleissa. Parissa muussakin DIAGRAMssa se löytyy numerolla 6 ja 14 ku pistää tuon numeron hakuun.
Comment
-
Itellä aikoinaan 524:ssa tuo mötikkä piti sellasen äänen kuin sekopää varis ois konehuoneessa... Karmea rääkäisy. Siellä alapuolella "putkessa" on suorapäinen ruuvi, jolla sitä venttiiliä saa kiristettyä. Omassani en saanu 1,2 baria enempää kestämään. Se johto on jollain lailla kytkettynä oljypaineen varotusvaloon, koska sillon ku se rääkkä aukee, niin varotusvalo syttyy taulussa. Alkuperäsissä TD:ssä ilmeisesti on ahtopaineen varotusvalo tms. omalla nimellään...
Comment
-
Originally posted by mikkoheh... meikä tutkiskeli vaa E30...
tuostaha kannattaa ottaa venttiili pois ja laittaa tuo peitelevy
T:Tero2003 BMW 530dAT ///M-Sport individual
Ford Escort 1.6-16V STW AC yms -98
EX: 524Tda, 324TdicT
Valtakunnan pelastustoimen keikat by 112info.fi
...Kun älli loppuu, korvaappa se lihaksilla! Toimii muuten aina...
Comment
Comment