Announcement

Collapse
No announcement yet.

530 d:n ei starttaa!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • k1mmalin
    Bimmer Rookie
    • Feb 2004
    • 76
    • Kuopio

    530 d:n ei starttaa!

    Elikkä teki tossa tenät ja ei startannut. No naputtelin solenoidia vasaralla ja lähti käyntiin! Onko muilla ilmennyt näissä tämmöistä ongelmaa. Autolla ajettu 240 000km.
    530 kiisseli
  • ex-VAG
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2004
    • 408
    • Tampere

    #2
    Mulla hajosi tuo startti melko pian auton oston jälkeen. Myyjäliike kylläkin maksoi koko homman, mutta homma söi "hieman" uskottavuutta auton n. 100tkm mittarilukemasta...

    Metro-Autossa vaihdettiin uusi startti/solenoidipaketti, ja laskua taisi tulla yli 600€.

    Kylläkin vielä kiusaa startin aika ruma ääni, ja varsinkin lyhyt jälkikäynti avaimesta irroittamisen jälkeen. Ärsyttävä "äääännnnn" ääni.

    Ja kyseessä siis -00 530d

    Comment

    • k1mmalin
      Bimmer Rookie
      • Feb 2004
      • 76
      • Kuopio

      #3
      No tänään purin sen startin. Hiilet loppu ja kommutaattori oli kulunut loppuun! Voihan kakka taas tuli lisäkustannuksia:(. Mistähän saisi halvalla uuden startin? Startin merkki muuten on magneti marelli!
      530 kiisseli

      Comment

      • ex-VAG
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2004
        • 408
        • Tampere

        #4
        Originally posted by k1mmalin
        Startin merkki muuten on magneti marelli!
        No voe helevata!
        Mulla oli kuulemma kans tuo startti "aivan paskana". Mikähän mahtaa saada moista tuhoa aikaan?

        Comment

        • DiisseliKiisseli
          Bimmer Fanatic
          • Jul 2004
          • 550
          • Uusimaa

          #5
          Vai että italialainen startti... :-)

          Hiilethän voi yleensä vaihtaa uusiin, ei tarvi sen takia uusia starttia, mutta mikäs se kommutaattori on... Ne pelkät hiilet ei muuten montaa euroa maksa.
          Last edited by DiisseliKiisseli; 11-05-2005, 23:43.

          Comment

          • k1mmalin
            Bimmer Rookie
            • Feb 2004
            • 76
            • Kuopio

            #6
            Eli kommutaattori on se mihin hiilet hankaa. Eli hiilien vaihdolla olisi saanut vain lyhyen jatkoajan startille. Mutta hiilet oli niin erikoisen malliset et en edes viittinyt yrittää vaihtaa. Ostin kunnostetun startin ja makso 260 eskoo.
            530 kiisseli

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎