Elikkä teki tossa tenät ja ei startannut. No naputtelin solenoidia vasaralla ja lähti käyntiin! Onko muilla ilmennyt näissä tämmöistä ongelmaa. Autolla ajettu 240 000km.
530 d:n ei starttaa!
Collapse
X
-
Mulla hajosi tuo startti melko pian auton oston jälkeen. Myyjäliike kylläkin maksoi koko homman, mutta homma söi "hieman" uskottavuutta auton n. 100tkm mittarilukemasta...
Metro-Autossa vaihdettiin uusi startti/solenoidipaketti, ja laskua taisi tulla yli 600€.
Kylläkin vielä kiusaa startin aika ruma ääni, ja varsinkin lyhyt jälkikäynti avaimesta irroittamisen jälkeen. Ärsyttävä "äääännnnn" ääni.
Ja kyseessä siis -00 530d
-
Vai että italialainen startti... :-)
Hiilethän voi yleensä vaihtaa uusiin, ei tarvi sen takia uusia starttia, mutta mikäs se kommutaattori on... Ne pelkät hiilet ei muuten montaa euroa maksa.Last edited by DiisseliKiisseli; 11-05-2005, 22:43.
Comment
-
Eli kommutaattori on se mihin hiilet hankaa. Eli hiilien vaihdolla olisi saanut vain lyhyen jatkoajan startille. Mutta hiilet oli niin erikoisen malliset et en edes viittinyt yrittää vaihtaa. Ostin kunnostetun startin ja makso 260 eskoo.530 kiisseli
Comment
Comment