Mulla johdot roikkuu vielä sikin sokin vaihdekepin ympärillä.
taitaa olla bemaristien paheita.. aina jokupaikka levällään...
iteltä puuttuu kojelaudan alaosa kuskin puolelta, kun ei oo saannu aikaseks hälyn asennusta... 8)
B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
Onko kukaan rakentanut kyseistä laitetta E39 525TDS:ään? Toin toissaviikolla Saksasta sellaisen automaattivaihteisena josta säädin puuttuu. Löytyykö kyseinen liitin jostain vasemman polven takaa?
BMW X3 -15
BMW 530D -08
BMW 320D -99
BMW 525TDSA Touring -98
BMW 318IS -90
Onko kukaan rakentanut kyseistä laitetta E39 525TDS:ään? Toin toissaviikolla Saksasta sellaisen automaattivaihteisena josta säädin puuttuu. Löytyykö kyseinen liitin jostain vasemman polven takaa?
En osaa sanoa, mutta äkkiä se selviää kun kurkistat paneeleiden taakse.
Onko joku jo saanut toimimaan 325tds? Infotkaa jos on ja mitä vaatii??
Originally posted by Bemari E36
Mun vessasta en ainaskaan löytänyt liitintä jossa olis vain 2 johtoo kytkettynä....
Oikeen polven kohdalta löysin liittimen missä oli 5 johtoo kytkettynä, niistä löytyi oikeet väritkin (vihree, ruskee/vihree).
Kokeilin näihin johtoihin mutta ei toiminut.
Johdot näytti menevän siihen kaasun potikalle...
kivaahan se on itse rakentaa, mutta en jaksaisi viritellä patentteja varsinkaan kun alkuperäinen BMW:n vakionopeuden säädin paketti maksaa esim 325tds:ään sen 110eskoa viiksineen ja johtosarjoineen..
siksi ainakin itse pidän säästöä niin pienenä etten jaksa ruveta patentteja väsäämään vaan pidän auton alkuperäisen näköisenä.
kivaahan se on itse rakentaa, mutta en jaksaisi viritellä patentteja varsinkaan kun alkuperäinen BMW:n vakionopeuden säädin paketti maksaa esim 325tds:ään sen 110eskoa viiksineen ja johtosarjoineen..
siksi ainakin itse pidän säästöä niin pienenä etten jaksa ruveta patentteja väsäämään vaan pidän auton alkuperäisen näköisenä.
Comment