E30 varustettuna M20 koneella, eli 320i -87 kv Cabrio, tuoreena bemaristina oletan... Ostin tuon hiljakkoin ja nyt ihmettelin konepellin alla koneen laiskuutta, ei tahdo pärjätä edes 66kW VAG-tdille...
Alavääntö parani paljon kun laitoin irti olleen kakkosen tulpanjohdon kiiinni, ilmeisesti isoilla kierroksilla kun kipunaa tulee tiuhaan tuo lyö läpi jolloin veti vähän paremmin..
Konehuonetta pällistellessä repsikan puolella kampiakselin hihnapyörällä (edit: siis hihnapyörän vieressä, osoittaen kohti hihnapyörän koloja) on jokin möykky, ilmeisesti asentotunnistin. Siitä taasen lähtee johto (?) ilmeisesti kutossylinterin tulpanjohdossa olevaan möykkyyn. Tai siis tuo on varmaan exomistajan toimesta teipattu kiinni tuonnepäin, mutta sittemmin teippi on pettänyt ja tuon maagisen johdon ja tulpanjohdossa olevan mötikän välillä on viitisen senttinen teipin pala, jonka päät ovat möykkyina siis johdossa ja tulpanjohdon pallukassa. Vähän vaikea selittää...
Mikä tuo johto/möykky tulpanjohdossa on? Olisiko tuo kenties syyllinen kovin vaatimattomaan suorituskykyyn? Mitään varoitusvaloja ei näy...
Alavääntö parani paljon kun laitoin irti olleen kakkosen tulpanjohdon kiiinni, ilmeisesti isoilla kierroksilla kun kipunaa tulee tiuhaan tuo lyö läpi jolloin veti vähän paremmin..
Konehuonetta pällistellessä repsikan puolella kampiakselin hihnapyörällä (edit: siis hihnapyörän vieressä, osoittaen kohti hihnapyörän koloja) on jokin möykky, ilmeisesti asentotunnistin. Siitä taasen lähtee johto (?) ilmeisesti kutossylinterin tulpanjohdossa olevaan möykkyyn. Tai siis tuo on varmaan exomistajan toimesta teipattu kiinni tuonnepäin, mutta sittemmin teippi on pettänyt ja tuon maagisen johdon ja tulpanjohdossa olevan mötikän välillä on viitisen senttinen teipin pala, jonka päät ovat möykkyina siis johdossa ja tulpanjohdon pallukassa. Vähän vaikea selittää...
Mikä tuo johto/möykky tulpanjohdossa on? Olisiko tuo kenties syyllinen kovin vaatimattomaan suorituskykyyn? Mitään varoitusvaloja ei näy...
Comment