Kaipa se pitää tänneki vastata vaikka joskus on ollu toinenkin vastaava topic. Eli m40b18 vm.89 ja sellaset 565tmk mittaris ja hyvin kulkee Eikä oo oikeestaa mitää ihmeellistä tehty.
M-B C220CDI 4matic amg -13
ex. bmw 320d touring -04 e46, bmw 330da touring m-sport -07 e91, Mercedes-Benz C200CDI BE T A -11,Mitsubishi Lancer RalliArt////////// -10, 320i -04 m-sport II e46, 330iA -06 e90, 318ti -97 e36, 318i -89 e30
jotenkin yleistuntuma on, että neloset kestää pitempään kuin kutoset. Nelikkoja on aukaisematta edes kantta ajettu tuonne 340pintaan ja ylikin. Ja hyvin toimii, ketju vähän rallattaa, mutta mitä sitten.
kutosissa tuntuu myynti-ilmoituksia yms tietoa seuranneena 270 olevan maaginen luku. Sen jälkeen ne on rempattu?
jotenkin yleistuntuma on, että neloset kestää pitempään kuin kutoset. Nelikkoja on aukaisematta edes kantta ajettu tuonne 340pintaan ja ylikin. Ja hyvin toimii, ketju vähän rallattaa, mutta mitä sitten.
Oikeastaan parikin syytä:
-Poljetaan selvästi vähemmän
-Kuluminen vähäisempää koska voima koneessa pienempi
Kaverilla 320i jossa vuosi sitten oli about 365tkm mittarissa, tosin myi pois joten en tieda missa menee talla hetkella. Kaikinpuolin siisti ja toimiva peli se oli.
Aikanaan 320i:llä >350tkm, ei koneremppaa tehtynä, nätisti toimi edelleen ja päästöarvot aina loistavat. Öljyä kului ainoastaan koneen ulkopuoliseen voiteluun venttiilikopan tiivisteen hieman kustessa (taitaa olla melko tyypillistä noille vehkeille). Eli hyvin kestää, kun muistaa öljyjä vaihdella.
juurikin näin, en oo montaa nähny joka ei yhtään vuotas sieltä
Omalla E34 520iillä vm -91 (m50b20) rullattu tähän mennessä 315 000km..
Itellä ollu viime syksystä lähtien ja ei oo kyl tarvinu mitää koneelle tehä. Ja ei syö öljyä... Pikkusen kylmällä kelillä käynnistettäessä nakuttaa, mut se on vaan parin sekunnin ajan.
Comment