mitä eroa on 325i ja 325ix etutolpissa? ainakin on erilaisen kallistuksen vakaimen paikka! onko muuta?onko vaihtokelposia ja voiko käyttää takavedossa ilman vetaria?
mitä eroa etutolpissa???
Collapse
X
-
Tags: None
-
kyllä mä eron näin etutolpistakin mutta onko ne vaihtokelposia?Ovi ei aukee jos se on lukossa..!
Comment
-
Originally posted by pemaripojukyllä mä eron näin etutolpistakin mutta onko ne vaihtokelposia?
Mutta iX:stä tulee sitten takavetonen tai 325i:n etuvanteen et tarve kasvaa.
Riippuu ihan kumpaan sunnittelit laittaa- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
yleensä "etuvetorakenne vaatii murroksen" kiristämään laakerin.
eli toisinsanoen , tarvit jotkut patentit niihin napoihin millä kiristät laakerit , jollet halua ulompia murroksia niissä navoissa "huvikseen" pitää.
tämä siis yleistä tietoa , bemun etuvetolaakereista ei ole lähempää tuttavuutta.
Comment
-
just tota laakerin kiristys hommaa mä mietin! et pysyykö nipus ilman murroksia!
aattelin laitaa 320 E-30 isot tolpat eteen ja saisin ix tolpat halvalla? ei vaan jaksais kokeilun takia purkaa autoa!Ovi ei aukee jos se on lukossa..!
Comment
-
Originally posted by pemaripojujust tota laakerin kiristys hommaa mä mietin! et pysyykö nipus ilman murroksia!Eioo penaria alla enää.. :(
Comment
-
No eikö noita 325i:n tolppia nyt on koko ajan täälläkin myytävänä, ja ihan pikkurahalla, eli kannattaako edes suunnitella jotain iX:n tolppia?
Comment
-
Comment