mitä eroa on 325i ja 325ix etutolpissa? ainakin on erilaisen kallistuksen vakaimen paikka! onko muuta?onko vaihtokelposia ja voiko käyttää takavedossa ilman vetaria?
mitä eroa etutolpissa???
Collapse
X
-
Tags: None
-
kyllä mä eron näin etutolpistakin mutta onko ne vaihtokelposia?Ovi ei aukee jos se on lukossa..!
Comment
-
Faktaa tämä ei ole..Originally posted by pemaripojukyllä mä eron näin etutolpistakin mutta onko ne vaihtokelposia?
Mutta iX:stä tulee sitten takavetonen tai 325i:n etuvanteen et tarve kasvaa.
Riippuu ihan kumpaan sunnittelit laittaa- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
yleensä "etuvetorakenne vaatii murroksen" kiristämään laakerin.
eli toisinsanoen , tarvit jotkut patentit niihin napoihin millä kiristät laakerit , jollet halua ulompia murroksia niissä navoissa "huvikseen" pitää.
tämä siis yleistä tietoa , bemun etuvetolaakereista ei ole lähempää tuttavuutta.
Comment
-
just tota laakerin kiristys hommaa mä mietin! et pysyykö nipus ilman murroksia!
aattelin laitaa 320 E-30 isot tolpat eteen ja saisin ix tolpat halvalla? ei vaan jaksais kokeilun takia purkaa autoa!Ovi ei aukee jos se on lukossa..!
Comment
-
Tuskin pysyy. Mulla ainakin kun vetarit oli irti niin navassa oli löysää reippaasti, vetarin kun kiristi niin välykset hävisi.Originally posted by pemaripojujust tota laakerin kiristys hommaa mä mietin! et pysyykö nipus ilman murroksia!Eioo penaria alla enää.. :(
Comment
-
No eikö noita 325i:n tolppia nyt on koko ajan täälläkin myytävänä, ja ihan pikkurahalla, eli kannattaako edes suunnitella jotain iX:n tolppia?
Comment
-
Comment