Originally posted by Paabo
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Valinnan vaikeus, E39 540 vai E49 330
Collapse
X
-
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
-
Originally posted by peto2 View PostEi siitä manuaalista ole iloa kuin leikkiessä ja muuten lähinnä vituttaa.
Omalla kohdalla siitä ex-E46 330iA -01:sta on jo aikaa, mutta se mitä jäi mieleen, oli ajamisen helppous ja aivan erinomainen ohjaustuntuma (=hydraulinen ohjaustehostin). Se mitä ei ole ikävä, on jarruvalon riittämätön maadoitus -> välkkyvät xenonit, epämukava sport settings -alusta sekä potentiaalisesti epäluotettava automaatti. Auto on kohtuullisen kokoinen ja jos matkat tulee ajettua pääsääntöisesti yksin, hyvä valinta. Mutta jos E90 on hinnassa lähellä, on se aina uudempi.BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
-
Niin siis turha mun on odottaa näistä bimmereistä oli ne sitten man tai aut laatikolla niin mitään tehohirmua jos vaikka edelliseen autoon vertaan, 300hv/400nm/1200kg
Mutta "riittävää" voiman tunnetta sais kyllä olla ja mukavuutta (sitä ei edellisessä riisikipossa ollut) noh, ei auta kuin miettiä ja katsella vaihtoehtoja, jos vaikka jossain vaiheessa kyselis ja pääsis vaikka jotain ehdokkaita sit katselemaan.?.?
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View PostEi siitä manuaalista ole iloa kuin leikkiessä ja muuten lähinnä vituttaa.
Omalla kohdalla manuaali toi lisää suorituskykyä pienemmällä kulutuksella.
Ja jos Turobimmer haluaa mukavuutta, sitä ei löydy e46/e90 kipoista.Aprilia RSV4
Comment
-
Comment