Announcement

Collapse
No announcement yet.

Valinnan vaikeus, E39 540 vai E49 330

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • peto2
    BTCF Member
    • Jan 2007
    • 8257
    • Järvikylä (Nakkila)

    #31
    Originally posted by Paabo View Post
    En kahta kertaa miettisi jos 1000e olisi hinta eroa 540ia.lla ja 540 manuaalilla. Tuollaista v8 manuaalia ei todellakaan tarvii jatkuvaan kepittää ja on ihan omaa luokkaansa verrattuna automaattiin. Jos vaihtoehdot on m54 ja m62 välillä niin en kusisikaan m54 suuntaan. On automaatin yhteydessä niin mauton moottori kuin olla voi.
    T. M54b25+automaatti + S62 omistaja.
    Ei siitä manuaalista ole iloa kuin leikkiessä ja muuten lähinnä vituttaa.
    F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
    ex:
    E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
    Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
    Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
    Nakkaa privaa jos tarvetta.

    Comment

    • Petteri75
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2005
      • 2540
      • Kirkkonummi

      #32
      Originally posted by peto2 View Post
      Ei siitä manuaalista ole iloa kuin leikkiessä ja muuten lähinnä vituttaa.
      Automaatti ehdottomasti, myös E46 330iA:han jos vain on mahdollisuuksia. Manuaalilla on puolensa, mutta niitä haluavat ovat ehdottomasti vähemmistössä kaikin tavoin tällä markkina-alueella.

      Omalla kohdalla siitä ex-E46 330iA -01:sta on jo aikaa, mutta se mitä jäi mieleen, oli ajamisen helppous ja aivan erinomainen ohjaustuntuma (=hydraulinen ohjaustehostin). Se mitä ei ole ikävä, on jarruvalon riittämätön maadoitus -> välkkyvät xenonit, epämukava sport settings -alusta sekä potentiaalisesti epäluotettava automaatti. Auto on kohtuullisen kokoinen ja jos matkat tulee ajettua pääsääntöisesti yksin, hyvä valinta. Mutta jos E90 on hinnassa lähellä, on se aina uudempi.
      BMW 530e iPerformance Luxury Line -20

      Comment

      • Turobimmer
        Bimmer Rookie
        • Mar 2017
        • 45
        • Imatra

        #33
        Niin siis turha mun on odottaa näistä bimmereistä oli ne sitten man tai aut laatikolla niin mitään tehohirmua jos vaikka edelliseen autoon vertaan, 300hv/400nm/1200kg
        Mutta "riittävää" voiman tunnetta sais kyllä olla ja mukavuutta (sitä ei edellisessä riisikipossa ollut) noh, ei auta kuin miettiä ja katsella vaihtoehtoja, jos vaikka jossain vaiheessa kyselis ja pääsis vaikka jotain ehdokkaita sit katselemaan.?.?

        Comment

        • jannmann
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2003
          • 5856
          • Joccis City

          #34
          Originally posted by peto2 View Post
          Ei siitä manuaalista ole iloa kuin leikkiessä ja muuten lähinnä vituttaa.
          No omassa ajossa toi hirvittävä manuaali 540i vie lähes 4l/100km vähemmän kuin tomaatti 540i vei. Pesee kulutuksessa myös edellisen 530iA parilla litralla.
          Omalla kohdalla manuaali toi lisää suorituskykyä pienemmällä kulutuksella.

          Ja jos Turobimmer haluaa mukavuutta, sitä ei löydy e46/e90 kipoista.
          Aprilia RSV4

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎