Moi,
Kysyin samaa korkkiasiaa n. puoli vuotta sitten Metro-Autosta Tampereella. Korkeissa on kyllä ollut ongelmia, mutta käskivät laittaa edelleen uuden 2 bar:sen. No löytyihän se jostainpäin netistä se technical bulletin, jossa sama asia todettiin ja selitettiin. Aiemmissa korkeissa oli jonkinsortin valmistusvikaa ja nämä korkit vaihdettiin tehtaan toimesta uusiin, jotka olivat edelleen 2 bar:sia.
Jos nyt muistan yhtään sinnepäin, niin korkit, joissa ei ole kPa lukemaa merkitty ovat viallista sarjaa. Jos taas teksti 200 lukee korkissa, ne ovat jo nähneet päivitykset.
Kysyin samaa korkkiasiaa n. puoli vuotta sitten Metro-Autosta Tampereella. Korkeissa on kyllä ollut ongelmia, mutta käskivät laittaa edelleen uuden 2 bar:sen. No löytyihän se jostainpäin netistä se technical bulletin, jossa sama asia todettiin ja selitettiin. Aiemmissa korkeissa oli jonkinsortin valmistusvikaa ja nämä korkit vaihdettiin tehtaan toimesta uusiin, jotka olivat edelleen 2 bar:sia.
Jos nyt muistan yhtään sinnepäin, niin korkit, joissa ei ole kPa lukemaa merkitty ovat viallista sarjaa. Jos taas teksti 200 lukee korkissa, ne ovat jo nähneet päivitykset.
Comment