Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kierroksenrajoittajasta?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • wj
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2003
    • 3253
    • Järvenpää

    #16
    Kerrotaan nyt idea kokonaisuudessaan jos jäi häiritsemään:
    Eli kun haluttu kierrosluku saavutettaan "valo" syttyy. Mutta nyt valon virralla ohjataankin "relettä". Kun valo syttyy rele avaa kärjet. Kärkien läpi taas menee sytytykselle tai pensansyötölle tärkeä johto. Joka "katkaiseminen" katkaisee kipinän tai pensansyötön.

    Nyt siis puhuttiin releistä ja kärjistä asian selventämiseks.

    Myös jos sulla on vaihtovalollinen kierrosmittari voit käyttää sitäkin tässä
    - 2006 Mustang cabriolet
    - Sleekcraft Enforcer 28'

    Comment

    • Miku
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2003
      • 2624
      • Kajaani

      #17
      hep

      joo kylläpä tämä selvisi. Ajattelin vaan tota transistori hommaa et miksei relettä voi käyttää mut tämäpä selvisi jo aiemmin. Joo vaihtovalollinen kieppikello laitetaan ja orkkis kieppikellon paikalle varmaan sovitetaan seosmittari. riittääköhän tossa hööki ohjaan sekä transistoria että vaihtovaloa.... kiitoksia näille vastasivat niinkuin topicciin kuuluukin..
      TEAM "Peli Menetetty"
      Nyt:
      E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
      E30 320i 2d m20b27 tic project
      E38 728ia
      E46 316i sedan
      Ex:
      3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎