Mitkä 300-sarjan bemarit (vuosimallit 1991-1995) on lastutettavissa, vai onko mitkään?
Lastutus
Collapse
X
-
-
Kannattaa ehkä suhtautua varauksella myyjien antamiin teholupauksiin, on yleensä aika optimistisia.Originally posted by duunari76No mistä noista sais enemmän tietoa, eli hinnat ja suorituskyvyn muutokset yms?
Puolueetonta tietoa varmaan pelkästään lastutetun auton omistajilta.- Nobody is perfect -
Comment
-
Jaa, että se on sekin sitte sellaista kauppaa
Noh, pitää nyt ensin hommata BMW
Auttas vaan asiaa, jos tietäis, että minkä verran tuollasesta 318:sta (i-mallista, ei iS) saa tehoja lastulla. Ilmeisesti 10% on aika normaalia, ja monesti myös bensan kulutus laskee (jos malttaa ajaa nätisti)...vai onko väärää tietoa? 500-sarjalaisten omistajat ovat mulle tollasta valehdelleet
Comment
-
Vapaamuotoinen veikkaus, jos mittautat penkissä ni 0-10hv on tullut lisää.Originally posted by duunari76Jaa, että se on sekin sitte sellaista kauppaa
Noh, pitää nyt ensin hommata BMW
Auttas vaan asiaa, jos tietäis, että minkä verran tuollasesta 318:sta (i-mallista, ei iS) saa tehoja lastulla. Ilmeisesti 10% on aika normaalia, ja monesti myös bensan kulutus laskee (jos malttaa ajaa nätisti)...vai onko väärää tietoa? 500-sarjalaisten omistajat ovat mulle tollasta valehdelleet 
Vääntö saattaa parantua ala ja keskialueella hieman.
Itse lastutin lähinna kierros / nopeus rajoittimen takia.- Nobody is perfect -
Comment
-
Samaa teki lastu tohon meikänkin vehkeesee.. Et kyl vähän aikasemmin "lähtee"..Originally posted by jam76omassa mopossa alavääntö kasvoi hieman ja samoin kaasuun vastaaminen mutta ei sillä kovia ihmeitä saa mitä nyt vähän mukavampi ajaa kun ei tartte kokoajan keppiin koskea
Comment
-
Jep, toi 0-10 hp lisäys on aika yleistä eli johonkin tuohon haarukkaan se menee. Riippuu tietty koneesta, mutta tuskimpa tuon +10 hepan yli menee lastuttamalla. Alavääntö voi myös lisääntyä hieman.
Comment

Comment