Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ruttusuhde ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • oge30
    Bimmer Rookie
    • Apr 2005
    • 60
    • Vantaa

    Ruttusuhde ?

    Onko kukaan laskenut kuinka paljon pitää laskea m10 1.8i mallin kantta jotta päästään 10,5:1 tai 10:1 ruttuun. vakionahan on ruiskumallissa 8.8:1 ja kaasarimallissa 9:1... josko joku olisi joskus laskenut paljonko pitäsi laskea. säästyttäisiin tältäkin vaivalta. Kiitos.
  • sirkus
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2004
    • 2195
    • kaustinen

    #2
    Kaverilla oli kaasarimallin kantta laskettu niin paljon kun mahdollista (eli seuraavaksi olisi lähtenyt jo istukan reunoistakin) niin puristus oli 10.5:1
    Chrysler 300c crd touring 2010
    Daily driver
    Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
    Man cave on wheels
    Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
    Built not bought
    V8, only juice&milk come in 2 litres

    Kawasaki zzr1100 fighter


    Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88

    Comment

    • vexu524tdic
      BTCF Member
      • Jan 2004
      • 776
      • Gallia = Kinnula

      #3
      Originally posted by oge30
      Onko kukaan laskenut kuinka paljon pitää laskea m10 1.8i mallin kantta jotta päästään 10,5:1 tai 10:1 ruttuun. vakionahan on ruiskumallissa 8.8:1 ja kaasarimallissa 9:1... josko joku olisi joskus laskenut paljonko pitäsi laskea. säästyttäisiin tältäkin vaivalta. Kiitos.
      Osta multa 1.8i K-jetronic alakerta/männät jossa on vakiona 10:1 puristussuhde. En ole aivan varma käykö kantesi näihin mäntiin, mutta joku viisaampi kertokoon sen?
      e70 X5 3.0sd -08
      f30 320i xdrive -16
      e30 325i Cabriolet -88 M52b28
      e28 524td ic -84 ikuisuusprojekti
      e30 316 -88 2,2TIC M10
      e21 323i -81 ruostekasa...

      Comment

      • T3
        BTCF Member
        • Oct 2003
        • 8530
        • Karhe

        #4
        Originally posted by vexu524tdic
        Osta multa 1.8i K-jetronic alakerta/männät jossa on vakiona 10:1 puristussuhde. En ole aivan varma käykö kantesi näihin mäntiin, mutta joku viisaampi kertokoon sen?
        Käy---> sama palotila.
        .

        Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

        Comment

        • oge30
          Bimmer Rookie
          • Apr 2005
          • 60
          • Vantaa

          #5
          Mutta jos nyt kuitenkin haluan heittää ton alakerran ja ton kannen... pitää sit varmaan itse laskea tilavuuksia.

          Comment

          • vexu524tdic
            BTCF Member
            • Jan 2004
            • 776
            • Gallia = Kinnula

            #6
            Originally posted by oge30
            Mutta jos nyt kuitenkin haluan heittää ton alakerran ja ton kannen... pitää sit varmaan itse laskea tilavuuksia.
            Jokainen saa tehdä niinkuin itse parhaaksi näkee, mutta seuraavanlaisia asioita edessä: Venttiilit ottaa mäntiin > joudut tekemään kolot,
            jakoketjun kiristin ei riitä > los patenttos... Nokka-akselin ajoitus menee pieleen > osta/tee säädettävä nokkapyörä. Kannen pultit saattavat pohjata > lyhennä.
            Itse kikkailin aikoinaan 2.0 alakerran ja 1.8i k-jet kannen kanssa.
            Laitoin yv:tä.
            e70 X5 3.0sd -08
            f30 320i xdrive -16
            e30 325i Cabriolet -88 M52b28
            e28 524td ic -84 ikuisuusprojekti
            e30 316 -88 2,2TIC M10
            e21 323i -81 ruostekasa...

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎