Announcement

Collapse
No announcement yet.

......

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Antti O
    Bimmer Enthusiast
    • May 2005
    • 6937
    • N/A

    #16
    Jos puristuksia on mitattu ja niitä ei siellä ole ja moottori tosiaan pyörii kun tulpaton mopo niin heittäsin kyllä kanssa vedon jakopään puolesta.

    Kai ne puristukset nyt on mitattu?
    Onhan kaikki tulpat kiinni?

    Comment

    • Alpina B6
      Bimmer Rookie
      • Feb 2005
      • 90

      #17
      ----

      -------------
      Last edited by Alpina B6; 28-12-2005, 10:08.

      Comment

      • Alpina B6
        Bimmer Rookie
        • Feb 2005
        • 90

        #18
        ........

        ................
        Last edited by Alpina B6; 28-12-2005, 10:08.

        Comment

        • Alpina B6
          Bimmer Rookie
          • Feb 2005
          • 90

          #19
          ..........

          ..............
          Last edited by Alpina B6; 28-12-2005, 10:08.

          Comment

          • Antti O
            Bimmer Enthusiast
            • May 2005
            • 6937
            • N/A

            #20
            Tarkoitatko nyt kampiakselin asentotunnistinta joka lukee vauhtipyörän hammaskehää että se oli rikki?

            Ja miten tulit siihen johtopäätökseen että motronic on myös sökönä?


            Mielenkiinnosta vaan.

            Comment

            • Alpina B6
              Bimmer Rookie
              • Feb 2005
              • 90

              #21
              ........

              ..............
              Last edited by Alpina B6; 28-12-2005, 10:07.

              Comment

              • Alpina B6
                Bimmer Rookie
                • Feb 2005
                • 90

                #22
                .........

                ............
                Last edited by Alpina B6; 28-12-2005, 10:07.

                Comment

                • 9313juha
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2002
                  • 1272
                  • Ratissa vuodesta 1968

                  #23
                  Originally posted by Alpina B6
                  Elikä olis tarvetta Tollaselle boxille kuin .... 0 261 200 059 ...... Löytyykö keltään myytäväksi asti?
                  www.bosch.de ja sieltä hakuun eCat online, niin näet Boschin tuotteiden tarkempia tietoja. Kielivalikoimissa on myös Suomi.

                  Sivut kertovat, että 0 261 200 059 boksin vaihto-osa on 0 986 261 058.

                  BMW-alkuperäisnumerot noille laatikoille on
                  12 14 1 705 619 ja
                  12 14 1 706 194

                  ETK puolestaan ei tunne ensimäistä numeroa, mutta jälkimmäistä löytyy:

                  E23 735i joistakin vuosimalleista
                  E28 535i ja M535i katalysaattorimallit 6/87 asti
                  E24 635CSi katalysaattorimallit 6/87 asti

                  Etsimäsi boksi on siis Bemarin orkkis. Oisko joskus vaihdettu väärä boksi, sillä eikö Alpinalla ole omat boksit?



                  Tuolla mainitaan, että ainakin joissakin malleissa DME:tä ohjaa oma rele, jonka häiriö vanhemmiten on tyyppivika. Jos oikein ymmärsin, oli sulle osunut toinenkin rikkinäinen boksi, eli rele jos on olemassa, kannattanee se tsekata.
                  Last edited by 9313juha; 06-07-2005, 21:34.
                  "Jimi Hendrix poltti kitaransa, mutta te ette pysty polttamaan edes kirjanpitoanne. Excel-taulukko kun ei pala." Valtteri Väkevä

                  Comment

                  • Alpina B6
                    Bimmer Rookie
                    • Feb 2005
                    • 90

                    #24
                    .......

                    ..............
                    Last edited by Alpina B6; 28-12-2005, 10:07.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎