eli rupesinpas kattelee tota mun toista projektia tänään ja nyt kun läitoin helvetin hienot puolan johto viritykset sivuleikkureilla poikki ja kytkin alkuperäisen johtosarjan kiinni ni avot käyja kukkuu mutta ei sammu ennenkun ottaa laturin herätteen irti.auto on e28 vm.82 520/535i kone vm88.onkos noi jarrut nyt samat kun e34 kun tarttis alustasarjaa alkaa kattoo.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
no kun ei sammu niin ei sammu
Collapse
X
-
Originally posted by miekkoneneli rupesinpas kattelee tota mun toista projektia tänään ja nyt kun läitoin helvetin hienot puolan johto viritykset sivuleikkureilla poikki ja kytkin alkuperäisen johtosarjan kiinni ni avot käyja kukkuu mutta ei sammu ennenkun ottaa laturin herätteen irti.auto on e28 vm.82 520/535i kone vm88.onkos noi jarrut nyt samat kun e34 kun tarttis alustasarjaa alkaa kattoo.ex: * E93 335ia -07, F20 116da -15 *
-
-
Originally posted by miekkonensiis merkkivalon lamppu? tarvii tsekata.
Tosin voihan sulla olla myös lukkopesä menossa hajalle tms.ex: * E93 335ia -07, F20 116da -15 *
Comment
-
-
eli mistä laturi ottaa heräte virran ja kattelin releitä niin siellä oli sellanen diodi rele tai sellanen ettei virta pääse kuin yhteen suuntaan.voiskos toi olla rikki kun silloin kuin auto ei ole käynnissä niin puolaan tulee virta ja sammuu myös avaimesta.eli auto vaan jatkaa käyntiään vaikka ottaa akun irti. siistii!!!!! ja autonahan toimii e28 m353i vm82 kone vm88
Comment
-
-
Originally posted by buusaman View Postväärin tai startin johdot väärin ja siksi jää käntiin. Ainakin jos laturilta ottaa + navasta startille + niin pitäisi startata mun logiikalla, joten voisi liittyä niihin.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Comment