Matalampi / möreämpi ääni putkistoon?
Collapse
X
-
Matalampi / möreämpi ääni putkistoon?
tahtoisi et mun 316i vm 90 sais jonku ei kauheen kalliin putkiston loppu pään millä sais siihen matalemman / möreemmän äänen
Ammattit: Automaalari / rakennusmies
maalaustöitä voi kysellä yv :llä
puh: 045 2630799
Nykyään:
Ex :
E30 316i bawaria
E36 325iTags: None
-
Kohta saat vittuilua "6-syliteriseltä väeltä"
Itse BMW:hen en oo moista tehnyt. Mutta yhteen Kadettiin kokeilltiin, että viimeisestä pöntöstä ulospäinlähtevä putki leikattiin pois ja korvattiin se suuremmalla. Oisko ollu yli parituumanen se putki. Myös pönttöön tehtiin suurempaa reikää putken kohdalle. Äänistä tuli möreämmät ja taatusti halvalla
Mutta olihan se ruma...
Ja nyt mä saan vittuilua väeltä, joka tekee remontit aina puhtailla työkaluilla ja joiden autoon kelpaa vain Original & Expensive
Mutta elämä on...
-
Kokeile vaikka Tekniikka osiota?
E84 BMW X1 2.0d XDrive
Ex: BMW F45 225xe Active Tourer M-Sport
ex: BMW E46 330CiA Individual
Comment
-
Ja siihen otsikkoon kannattaa HIEMAN panostaa, alkuperäiseen kysymykseen en ota kantaa...Originally posted by ///MikkoKokeile vaikka Tekniikka osiota?
Comment
-
No joo.. onhan tuo otsikko vähän huono.. mutta takapöntön vois vaihtaa, mallia "universal" ja hitsillä kiinni
- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
Haeppa motonetistä reilun kokoinen 2½ tuuman simonsmikälie suora tarvikepönttö, ja sihen sitten joku rosterinen ulostulo
Itse testattu pösön 1.4 kanssa, taatusti pörisee
Nyk. E46 320i '99 -Teini-iän uudelleenelämislaite-
Nyk. VW Golf '00
Nyk. VW Golf '95
Historiaa:x17 BMW +Muuta
Comment
-
ei nelosta saa pörisemään "siististi" aina on kuin perunoita keittäs...
jos on pakko saada matalaa ääntä niin 3" rosterii jotkut simons läpivirtaavat..
taatusti pörisee ja paukkuu mut...-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
Comment
-
jos koko putken vaihdat niin ei missäännimessä yli 2 tuumaista noin pieneen koneeseen. vastapaine on liian pieni eikä auto liiku enään sitäkään vähää.
2 tuumanen putki ja 2 TMT:n vaimenninta niin hyvä tulee eikä oo kallis.E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
ei kukaan...Originally posted by jani73...kauanko sitä pörinää jaksaa kuunnella loppujen lopuksi.
mutta kun ääntä halutaan niin tuolla pitäs irrota jotain suhinaa...-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
Comment
Comment