olis mukavempi lukee noit sun viestei jos laittaisit asiat samaan postiin.
ota takapontto pois ja laita liikennemerkin vartta jatkoks. ei pitais olla kallis jos et jaa kiinni. toki kerro miten tosta 50€ pontosta irtoo
jos koko putken vaihdat niin ei missäännimessä yli 2 tuumaista noin pieneen koneeseen. vastapaine on liian pieni eikä auto liiku enään sitäkään vähää.
2 tuumanen putki ja 2 TMT:n vaimenninta niin hyvä tulee eikä oo kallis.
Mä en oikeen usko tohon vastapaineeseen muuta kuin 2tahdis.
Eikös silloin kun pakoventtili on auki niin oo pääasia että pakokaasu virtaa vapaasti pois. Kun venttili on kiinni nii eihän se vastapaine mee mihinkää ellei venttiilit vuoda
Korjakkaa jos oo vääräs.
Mä en oikeen usko tohon vastapaineeseen muuta kuin 2tahdis.
Eikös silloin kun pakoventtili on auki niin oo pääasia että pakokaasu virtaa vapaasti pois. Kun venttili on kiinni nii eihän se vastapaine mee mihinkää ellei venttiilit vuoda
Korjakkaa jos oo vääräs.
Jaksaiskos joku asiasta tietävä selittää mitä virkaa vastapaineella on ja miten se ylipäätään vaikutta/toimii. Mitenkä putken teossa tulisi putki tehdä jotta se riittävän vastapaineen tuottaa, otetaan nyt vaikka esimerkiksi e30 325i.
Kattelin jostain jonkun e30 m3 dtm vehkeen putkiston kuvia ja putki kulki tyyliin :
pakosarja suht pitkä noin puolimetriä josta yhdisty kahteen n. 2" putkeen jotka jatku auton alle pienen matkaa, tämän jälkeen putki sureni vähä alta puolenmetrin pätkältä n.3" ja supistu takas 1.5"-2" ja siitä sit taka pöntölle.
Sen verran tuosta vastapaineesta muistan lukeneeni että se auttaa ala vääntöön aikas runsaasti..?
Jaksaiskos joku asiasta tietävä selittää mitä virkaa vastapaineella on ja miten se ylipäätään vaikutta/toimii.
En minä asiasta mitään tiedä, mutta tuossa on pitkä ketju joka käsittelee esimerkiksi tuota asiaa. Ei kai se kone oikeasti mitään vastapainetta tarvitse, vaikka sitä sillä nimellä kutsutaankin. No mutta lue tuo, saattaa siellä joku olla oikeassakin.
En minä asiasta mitään tiedä, mutta tuossa on pitkä ketju joka käsittelee esimerkiksi tuota asiaa. Ei kai se kone oikeasti mitään vastapainetta tarvitse, vaikka sitä sillä nimellä kutsutaankin. No mutta lue tuo, saattaa siellä joku olla oikeassakin.
Comment