Announcement

Collapse
No announcement yet.

mikä remmiahdin suosituin / "paras"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NHB
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2003
    • 1120

    #16
    Eipä välijähyn tarpeellisuudessa ole isoa väliä turbon ja remmiahtimen välillä. Molemmilla sama tilanne, jos aiot ahtaa sen verran että sen myös tuntee, niin kylläpä se cooleri on erittäin suositeltava.

    Comment

    • e24
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2005
      • 628

      #17
      Originally posted by NHB
      Eipä välijähyn tarpeellisuudessa ole isoa väliä turbon ja remmiahtimen välillä. Molemmilla sama tilanne, jos aiot ahtaa sen verran että sen myös tuntee, niin kylläpä se cooleri on erittäin suositeltava.


      juu kyl toi cooleri täytynee laittaa jos ahtamaan rupee, kunhan vain pohdiskelin...

      hihnapyörän ja remmin kanssa on vähän pohdintaa, kun tahtoo olla apulaitepyörän ja syylarin välissä jo nyt melkovähän tilaa ja jos siihen täytyis vielä jotakin lisää kehitellä. tietty kun muuttais kaikki, laturin, ilmastoinni kompuran, ohjaustehostimen, vesipumpun ja ahtimen pelittämään samalla remmillä....
      nyt kun tahtoo kaikille olla omat nyörit...

      suunnittelua, harmaita hiuksia, rahaa, netissä ja hallilla pyörimistä niin hyvä tulee =)
      käyttis Honda CR-v
      .... MR2
      ----------------------------
      ex v40 t4; E38 740ia; 2l tbo s40; 406 hdi ; 635csi remmi (varkaiden tuhoama)

      Comment

      • Suutari
        Bimmer Enthusiast
        • May 2003
        • 3059
        • Suomi

        #18
        [QUOTE=turbobliz]
        Eli ruuviahdin vaan kylkeen, jos perse kestää. Eivät nuo muutkaan vispilät toki halpoja ole, paitti nuo Eatonit, mitä on liikenteessä paljon.
        [QUOTE]

        Riippuu tietty minkä kokosista eatoneista puhutaan ....
        Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
        -Official BTCF-Sauna Team-
        -Official BTCF-Jusauksen allasteam-
        -Team BTCF Top Alcohol-
        -Team Pimp My Bride-
        TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
        R.I.P. 1K MOTORSPORTS
        R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
        526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.

        Comment

        • e24
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2005
          • 628

          #19
          [QUOTE=Suutari][QUOTE=turbobliz]
          Eli ruuviahdin vaan kylkeen, jos perse kestää. Eivät nuo muutkaan vispilät toki halpoja ole, paitti nuo Eatonit, mitä on liikenteessä paljon.

          Riippuu tietty minkä kokosista eatoneista puhutaan ....


          jos mä ja taitanee olla, kun kallistun eatoninin kannalle, niin M90 taitanee olla tuo tyyppi... (onko moista näkynyt kaytettynä missään) ja onko suomenmaalla pajaa josta moinen uus löytyisi hyllyltä?

          jos jossain on halpaa hyvää ruuvia tarjolla niin saa tarjota. tulee 3,5l koneen kylkeen ja 218 heppaa olis mahdollisuuksien mukaan nousemassa aina max 340 heppaan saakka.
          käyttis Honda CR-v
          .... MR2
          ----------------------------
          ex v40 t4; E38 740ia; 2l tbo s40; 406 hdi ; 635csi remmi (varkaiden tuhoama)

          Comment

          • Suutari
            Bimmer Enthusiast
            • May 2003
            • 3059
            • Suomi

            #20
            epäilen vahvasti ja itse olen yhden ylimääräisen kantanut jenkeistä ja myynyt hintaan 600e eikä tehnyt edes tiukkaa. Netissä oli yks jannu joka möi m90 eatonia 600e-900e hintaan..eli hankalaa taitaa olla kun täällä rapakon tällä puolella noita ei paljon löydy käytettynä.
            noita pienempiä saa n.400e hintaan täältäkin.
            Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
            -Official BTCF-Sauna Team-
            -Official BTCF-Jusauksen allasteam-
            -Team BTCF Top Alcohol-
            -Team Pimp My Bride-
            TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
            R.I.P. 1K MOTORSPORTS
            R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
            526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.

            Comment

            • e24
              Bimmer Fanatic
              • Jan 2005
              • 628

              #21
              Originally posted by Suutari
              epäilen vahvasti ja itse olen yhden ylimääräisen kantanut jenkeistä ja myynyt hintaan 600e eikä tehnyt edes tiukkaa. Netissä oli yks jannu joka möi m90 eatonia 600e-900e hintaan..eli hankalaa taitaa olla kun täällä rapakon tällä puolella noita ei paljon löydy käytettynä.
              noita pienempiä saa n.400e hintaan täältäkin.

              tolla rahalla voisin itselleni hommata eatonin, kunhan se vaan toimis =)
              no täytyy van yrittää päivystää ja kärkkyä, mutta jatkossakin vinkit otetaan vastaan. eikä tuo ole välttämätöntä olla eaton, mutta vastaavaa tehoreserviä kuitenkin kaivataan. rothrex olis tietty yks... ei tarvis mitään laippoja rakentaa =) no mutta kaikki hyvin jos ens kevät koittaa niin että on remmi nokalla ja leima paperissa..
              käyttis Honda CR-v
              .... MR2
              ----------------------------
              ex v40 t4; E38 740ia; 2l tbo s40; 406 hdi ; 635csi remmi (varkaiden tuhoama)

              Comment

              • Slow_M3
                Bimmer Fanatic
                • Dec 2004
                • 779

                #22
                Originally posted by e24
                no mutta kaikki hyvin jos ens kevät koittaa niin että on remmi nokalla ja leima paperissa..
                Mitäs siitä muuten seuraa jos nokalla sattuis olemaan remmi ja se EI olis papereissa? Lähtekö kilvet ja tuleeko minkälaista sakkoa ja ikävää?
                sigpic

                Comment

                • Sickness
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2003
                  • 1923
                  • Helsinki

                  #23
                  Kai sitä voi aina valehdella, että on juuri rakennettu ja säädöt menossa? Eikös homma toimi niin, että kun esim. minä sain tänään leiman autoon, niin nyt voisi vuoden rakennella rauhassa ja leimata vaikka remmille sitten vuoden kuluttua?
                  E39 520iA -02

                  Comment

                  • Bullitt
                    BTCF Member
                    • Jul 2002
                    • 2786
                    • Turku

                    #24
                    Originally posted by Sickness
                    Kai sitä voi aina valehdella, että on juuri rakennettu ja säädöt menossa? Eikös homma toimi niin, että kun esim. minä sain tänään leiman autoon, niin nyt voisi vuoden rakennella rauhassa ja leimata vaikka remmille sitten vuoden kuluttua?
                    Tästä irtos kyllä jo hyvät naurut.


                    Comment

                    • KFZ-Koenig
                      Bimmer Enthusiast
                      • Oct 2003
                      • 2900

                      #25
                      Originally posted by Slow_M3
                      Mitäs siitä muuten seuraa jos nokalla sattuis olemaan remmi ja se EI olis papereissa? Lähtekö kilvet ja tuleeko minkälaista sakkoa ja ikävää?
                      Mikä ihmeen remmi? Ostin auton tällaisena ja edellinen omistaja sanoi sen mötikän olevan ilmastoinnin kompura...
                      Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

                      Comment

                      • Slow_M3
                        Bimmer Fanatic
                        • Dec 2004
                        • 779

                        #26
                        Originally posted by KFZ-Koenig
                        Mikä ihmeen remmi? Ostin auton tällaisena ja edellinen omistaja sanoi sen mötikän olevan ilmastoinnin kompura...
                        Repes Vois parille "tutulle" poliisille mennä läpikin toi selitys
                        sigpic

                        Comment

                        • ufo777
                          Bimmer Fanatic
                          • Sep 2003
                          • 371
                          • Pohjanmaa

                          #27
                          Onko ketään käynyt katsastamassa ja ahdin on ollut kiinni. Kuulin että voi vaan ottaa remmi pois niin se menee läpi, pitääkö paikkansa?
                          Nykyinen: Audi S6 4.2 V8

                          Ex autot: Peugeot 205 1.9GTI, Ford Escort 1.6GL, Seat Ibiza 1.5 SXI, BMW E30 316 2.3, Audi Coupe GT 2.0, BMW M5, BMW E30 323 M20B25, BMW E30 316 1.8, Volvo S40 2.0, BMW E36 328 Coupe, Alfa 156 2.0 JTS, Audi A4 1.8T Quattro, BMW Z3 2.8

                          Comment

                          • e24
                            Bimmer Fanatic
                            • Jan 2005
                            • 628

                            #28
                            mitäs tuosta ihmettelemään ja puljailemaan, kun remmi on keväällä kiinni niin menee konttorille ja pyytää leiman paperiin.

                            ei käsittääkseni mikään ihme ongelma 85 vuoden pirssille.

                            vielä kun saan m635 version vertailukohteeks, niin vajaat 340hp saa olla teholapussa.....
                            käyttis Honda CR-v
                            .... MR2
                            ----------------------------
                            ex v40 t4; E38 740ia; 2l tbo s40; 406 hdi ; 635csi remmi (varkaiden tuhoama)

                            Comment

                            • Suutari
                              Bimmer Enthusiast
                              • May 2003
                              • 3059
                              • Suomi

                              #29
                              Hmm...tarjouksia eatonin m90 ahtimesta otetaan vastaan. ei kuitenkaan portattu, mutta saattaa jäädä ylimääräseksi tuossa syksyllä. 100% toiminta takuu kuului kauppaan sekä cooleri ja putkistot. Suomessa kampe on n. 15.9 tätä vuotta...varalle ostin itelle, mutta jos hinnasta päästään sopuun niin miksei sitä vois myydäkkin...
                              Last edited by Suutari; 23-09-2005, 12:40.
                              Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
                              -Official BTCF-Sauna Team-
                              -Official BTCF-Jusauksen allasteam-
                              -Team BTCF Top Alcohol-
                              -Team Pimp My Bride-
                              TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
                              R.I.P. 1K MOTORSPORTS
                              R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
                              526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.

                              Comment

                              • KFZ-Koenig
                                Bimmer Enthusiast
                                • Oct 2003
                                • 2900

                                #30
                                Onkos jollain kokemusta toyotan remmeistä ? Olis tutulla sellasia asevelihintaan kaupan ja jutteli, että ne ois 2.4-litraseen, mutta jos vaihtais hihnapyörän, niin riittäis isompaankin koneeseen. Hyötysuhde sellasessa kuulemma 65%.

                                Kertokaas noviisille mitä toi hyötysuhde tossa meinaa ja onko tollasessa mitään toivoa. Toi tulis M52B28:aan, johon tarviis noin sata hummaa lisää ilman alakertamuutoksia. Onkohan tuo liian pieni remmi ko. käyttöön???

                                p.s. toyotan logon sais siitä varmaan laikalla poies
                                Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎