Eipä välijähyn tarpeellisuudessa ole isoa väliä turbon ja remmiahtimen välillä. Molemmilla sama tilanne, jos aiot ahtaa sen verran että sen myös tuntee, niin kylläpä se cooleri on erittäin suositeltava.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
mikä remmiahdin suosituin / "paras"
Collapse
X
-
Originally posted by NHBEipä välijähyn tarpeellisuudessa ole isoa väliä turbon ja remmiahtimen välillä. Molemmilla sama tilanne, jos aiot ahtaa sen verran että sen myös tuntee, niin kylläpä se cooleri on erittäin suositeltava.
juu kyl toi cooleri täytynee laittaa jos ahtamaan rupee, kunhan vain pohdiskelin...
hihnapyörän ja remmin kanssa on vähän pohdintaa, kun tahtoo olla apulaitepyörän ja syylarin välissä jo nyt melkovähän tilaa ja jos siihen täytyis vielä jotakin lisää kehitellä. tietty kun muuttais kaikki, laturin, ilmastoinni kompuran, ohjaustehostimen, vesipumpun ja ahtimen pelittämään samalla remmillä....
nyt kun tahtoo kaikille olla omat nyörit...
suunnittelua, harmaita hiuksia, rahaa, netissä ja hallilla pyörimistä niin hyvä tulee =)käyttis Honda CR-v
.... MR2
----------------------------
ex v40 t4; E38 740ia; 2l tbo s40; 406 hdi ; 635csi remmi (varkaiden tuhoama)
Comment
-
-
[QUOTE=turbobliz]
Eli ruuviahdin vaan kylkeen, jos perse kestää. Eivät nuo muutkaan vispilät toki halpoja ole, paitti nuo Eatonit, mitä on liikenteessä paljon.
[QUOTE]
Riippuu tietty minkä kokosista eatoneista puhutaan ....Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Comment
-
-
[QUOTE=Suutari][QUOTE=turbobliz]
Eli ruuviahdin vaan kylkeen, jos perse kestää. Eivät nuo muutkaan vispilät toki halpoja ole, paitti nuo Eatonit, mitä on liikenteessä paljon.
Riippuu tietty minkä kokosista eatoneista puhutaan ....
jos mä ja taitanee olla, kun kallistun eatoninin kannalle, niin M90 taitanee olla tuo tyyppi... (onko moista näkynyt kaytettynä missään) ja onko suomenmaalla pajaa josta moinen uus löytyisi hyllyltä?
jos jossain on halpaa hyvää ruuvia tarjolla niin saa tarjota. tulee 3,5l koneen kylkeen ja 218 heppaa olis mahdollisuuksien mukaan nousemassa aina max 340 heppaan saakka.käyttis Honda CR-v
.... MR2
----------------------------
ex v40 t4; E38 740ia; 2l tbo s40; 406 hdi ; 635csi remmi (varkaiden tuhoama)
Comment
-
-
epäilen vahvasti ja itse olen yhden ylimääräisen kantanut jenkeistä ja myynyt hintaan 600e eikä tehnyt edes tiukkaa. Netissä oli yks jannu joka möi m90 eatonia 600e-900e hintaan..eli hankalaa taitaa olla kun täällä rapakon tällä puolella noita ei paljon löydy käytettynä.
noita pienempiä saa n.400e hintaan täältäkin.Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Comment
-
-
Originally posted by Suutariepäilen vahvasti ja itse olen yhden ylimääräisen kantanut jenkeistä ja myynyt hintaan 600e eikä tehnyt edes tiukkaa. Netissä oli yks jannu joka möi m90 eatonia 600e-900e hintaan..eli hankalaa taitaa olla kun täällä rapakon tällä puolella noita ei paljon löydy käytettynä.
noita pienempiä saa n.400e hintaan täältäkin.
tolla rahalla voisin itselleni hommata eatonin, kunhan se vaan toimis =)
no täytyy van yrittää päivystää ja kärkkyä, mutta jatkossakin vinkit otetaan vastaan. eikä tuo ole välttämätöntä olla eaton, mutta vastaavaa tehoreserviä kuitenkin kaivataan. rothrex olis tietty yks... ei tarvis mitään laippoja rakentaa =) no mutta kaikki hyvin jos ens kevät koittaa niin että on remmi nokalla ja leima paperissa..käyttis Honda CR-v
.... MR2
----------------------------
ex v40 t4; E38 740ia; 2l tbo s40; 406 hdi ; 635csi remmi (varkaiden tuhoama)
Comment
-
-
Originally posted by SicknessKai sitä voi aina valehdella, että on juuri rakennettu ja säädöt menossa? Eikös homma toimi niin, että kun esim. minä sain tänään leiman autoon, niin nyt voisi vuoden rakennella rauhassa ja leimata vaikka remmille sitten vuoden kuluttua?
Comment
-
-
Originally posted by Slow_M3Mitäs siitä muuten seuraa jos nokalla sattuis olemaan remmi ja se EI olis papereissa? Lähtekö kilvet ja tuleeko minkälaista sakkoa ja ikävää?Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
-
Onko ketään käynyt katsastamassa ja ahdin on ollut kiinni. Kuulin että voi vaan ottaa remmi pois niin se menee läpi, pitääkö paikkansa?Nykyinen: Audi S6 4.2 V8
Ex autot: Peugeot 205 1.9GTI, Ford Escort 1.6GL, Seat Ibiza 1.5 SXI, BMW E30 316 2.3, Audi Coupe GT 2.0, BMW M5, BMW E30 323 M20B25, BMW E30 316 1.8, Volvo S40 2.0, BMW E36 328 Coupe, Alfa 156 2.0 JTS, Audi A4 1.8T Quattro, BMW Z3 2.8
Comment
-
-
mitäs tuosta ihmettelemään ja puljailemaan, kun remmi on keväällä kiinni niin menee konttorille ja pyytää leiman paperiin.
ei käsittääkseni mikään ihme ongelma 85 vuoden pirssille.
vielä kun saan m635 version vertailukohteeks, niin vajaat 340hp saa olla teholapussa.....käyttis Honda CR-v
.... MR2
----------------------------
ex v40 t4; E38 740ia; 2l tbo s40; 406 hdi ; 635csi remmi (varkaiden tuhoama)
Comment
-
-
Hmm...tarjouksia eatonin m90 ahtimesta otetaan vastaan. ei kuitenkaan portattu, mutta saattaa jäädä ylimääräseksi tuossa syksyllä. 100% toiminta takuu kuului kauppaan sekä cooleri ja putkistot. Suomessa kampe on n. 15.9 tätä vuotta...varalle ostin itelle, mutta jos hinnasta päästään sopuun niin miksei sitä vois myydäkkin...Last edited by Suutari; 23-09-2005, 12:40.Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Comment
-
-
Onkos jollain kokemusta toyotan remmeistä ? Olis tutulla sellasia asevelihintaan kaupan ja jutteli, että ne ois 2.4-litraseen, mutta jos vaihtais hihnapyörän, niin riittäis isompaankin koneeseen. Hyötysuhde sellasessa kuulemma 65%.
Kertokaas noviisille mitä toi hyötysuhde tossa meinaa ja onko tollasessa mitään toivoa. Toi tulis M52B28:aan, johon tarviis noin sata hummaa lisää ilman alakertamuutoksia. Onkohan tuo liian pieni remmi ko. käyttöön???
p.s. toyotan logon sais siitä varmaan laikalla poiesAutossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
Comment