Announcement

Collapse
No announcement yet.

Td-koneiden yhteiset lohkot?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Heko
    Newbiemmer
    • Jul 2005
    • 5

    #16
    Okei, kiitos vastauksesta. Pitää ruveta katteleen noita autoja saksan maalta. Tds:ää varmaan niin saa kerralla enempi tehoa, tai sitten urkkia jostain konstit ton ajoneston lamauttamiseen...commonrail kyllä kiinnostaisi, mutta onhan ne kalliimpia ja vähän hankalampia. Noissa vm.<-98 ei sitten ole ajonestoa, vai?

    Comment

    • sirkus
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2004
      • 2194
      • kaustinen

      #17
      Enpä ole varma onko e39 525tds 96-98 ja e38 725tds 94-98 ajonestoa mut muissa ei ole siis e34 5srj ja e36 3srj tóllanen e34 525td tai tds on helpoin varmaan löytää ja samalla halvin, tds alkuperänen välijäähdytin kannattaa suosiolla vaihtaa isompaan eli sama jos ostaa td:n ja laittaa siihen kunnon coolerin.
      Chrysler 300c crd touring 2010
      Daily driver
      Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
      Man cave on wheels
      Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
      Built not bought
      V8, only juice&milk come in 2 litres

      Kawasaki zzr1100 fighter


      Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88

      Comment

      • Heko
        Newbiemmer
        • Jul 2005
        • 5

        #18
        Originally posted by sirkus
        Enpä ole varma onko e39 525tds 96-98 ja e38 725tds 94-98 ajonestoa mut muissa ei ole siis e34 5srj ja e36 3srj tóllanen e34 525td tai tds on helpoin varmaan löytää ja samalla halvin, tds alkuperänen välijäähdytin kannattaa suosiolla vaihtaa isompaan eli sama jos ostaa td:n ja laittaa siihen kunnon coolerin.
        Eikö niissä Td ja Tds koneissa ollut softa erokin?...ja niissä ei sitä iskua saanut helposti kasvatettua vakiopalikoilla...

        Comment

        • sirkus
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2004
          • 2194
          • kaustinen

          #19
          On sohta eroa ja ahtopaineet 0.9 vrt 1.1bar mut jos voimaa haluaa laittaa kuiteski lastun ja nostaa ahtoja/vaihtaa isomman ahtimen ja asentaa kunnon coolerin niin ei ole väliä kummasta lähtee td tai tds. tds on näistä yleisempi ja ei saa helposti kasvatettua tilavuutta. Oikeen kunnon tehoja 300+ haettaessa kannatta pumppu vaihtaa vanhan 2.4td:n mekaaniseen ja käyttää sitä päivityksessä alan liikkeessä.
          Chrysler 300c crd touring 2010
          Daily driver
          Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
          Man cave on wheels
          Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
          Built not bought
          V8, only juice&milk come in 2 litres

          Kawasaki zzr1100 fighter


          Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎