Eli mikähän pusla mennyt kun täristää helvetisti launchilla sudittaesa, eli takarenkaat jättää asfalttiin pätkittäistä rantua.narinahelat vaihdettu juuri.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 M5 täristää sudittaessa.
Collapse
X
-
Onko madallettu?
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostOnko madallettu?
Vakio alusta. Samalla huomattu nosturilla kun takarengasta pyörittelee edestakas on pieni tyhjäliike enenkuin "ottaa kiinni" ja kun ottaa kiinni tietty kolahtaa jossain ja tämä kolaus tulee vaihdelaatikon kohdilta. Rättinivel ainakin näyttää ehjältä.
Pieni välys voimansiirrossa aina on, mut tuli mieleen voisko vaikuttaa asiaan.E34 535 twincharged 709hv & 851Nm
Comment
-
-
Nämä jutut johtuvat aina:
a) takaiskareiden kunnosta
b) voimalinjan tuennan kunnosta = moottori-vaihteistopaketin kiinnitys, perän kiinnitys jne.
Harvoin mistään muusta. Eli, voimalinjassa joku joustaa liikaa tai vetävät pyörät pääsevät pomputtamaan. Välys jossain välissä tuskin aiheuttaa sitä, kun voima kuitenkin on kokoajan samansuuntainen. Itse katselisin/vaihtaisin kunnon iskarit ympäri auton. Esim konit, joita ite oon käyttäny ikäni. Muitakin varmasti on, mutta niistä ei ole minulla kokemuksia kokemuksia.
Edit: joka ikisessä autossa ja motskarissa on välyksiä, jos vetävältä pyörältä käsin vääntää edestakaisin. Koneesta lähtien, kytkimessä voi olla vähän välystä, sen jälkeen laatikon hammapyörissä täytyy olla vähän välystä, kardaanissa vähemmän mutta kuitenkin on. Lopulta perässä on väistämättä vähän hammasvälystä.
T. Antti
Comment
-
Comment