Keulan erot 316 ja 318i

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Xhawk
    OBTCF Member
    • Jul 2004
    • 2326
    • Kierrosalueella (hki)

    Keulan erot 316 ja 318i

    Joo eli tällainen jännä kysymys tälläkertaa.

    Eli onko kyseisissä malleissa eroja ritilikköjen kanssa? Onko esim. 318i vasemmanpuoleisessa ritilikössä enemmän ilmanottoaukkoja? Ihmettelen vaan että mistä loppupeleissä kone saa ilman ku omassa tv:ssa on aika umpinainen se lampun takaosa josta se ilma pitäisi sinne tulla.

    "Position One, Position One"
    Punainen miesten voimisteluauto

    BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18
  • Laud
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2004
    • 335
    • Espoo

    #2
    Oho, väärä thread.....

    edit: Mutta enpä olisi tähän threadiin välttämättä katsonutkaan jos korimallia ei pitäisi päätellä pelkästään yhden i:n puuttumisesta.
    Last edited by Laud; 25-07-2005, 21:23. Reason: :(
    E36 320i coupé (M50TU)

    Comment

    • Korpisoturi
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2004
      • 473
      • Kristiinankaupunki

      #3
      No eiköhän se ilma virtaa sitä kautti missä syylärikin nököttää.

      Comment

      • Xhawk
        OBTCF Member
        • Jul 2004
        • 2326
        • Kierrosalueella (hki)

        #4
        Joo, mutku kaasarimallissa ilma otetaan oikealta puolelta ja ruiskussa ilma otetaan vasemmalta puolelta konetta. Mietin sitä että onko siellä jotain mikä voisi estää ilman virtauksen.
        "Position One, Position One"
        Punainen miesten voimisteluauto

        BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18

        Comment

        • Team Eastcorner
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2004
          • 1095
          • Vimpeli

          #5
          mikäs siellä sen kulkemista estää? korin peltiosat ovat samanlaiset auton molemmin puolin
          Rides:

          -E28 518i ´86
          -Audi A6 C5 ´99
          -VW T4 ´97

          Comment

          • Rocla
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2002
            • 7692
            • Kajaani

            #6
            No valojen takan on ne muovi suojat...

            Niissä suojissa on sitten reikä sillä puolella mistä kone ilmaa snorklaa(letku menee putsariin). Ja kyllä ne ovat erillaisia eri malleissa.
            Olli.

            Comment

            • Xhawk
              OBTCF Member
              • Jul 2004
              • 2326
              • Kierrosalueella (hki)

              #7
              Kävin tuossa ihmettelemässä lisää ja panin merkille että umpioiden takana ei minusta ole mitään aukkoa josta ulkoilma tulisi sinne umpioiden taakse. Mistä se ilma tulee sinne. Tuntuisi että aika heikko ilmanottokyky on tuolla E30:llä. Siinä ritilikössä pitäisi olla valojen kohdalla jotain reikää että ilma menisi putsarille. Noh ehkäpä se toimii niinkuin pitääkin
              "Position One, Position One"
              Punainen miesten voimisteluauto

              BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18

              Comment

              • Bmw Master
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2004
                • 13155
                • Kokomo

                #8
                Ainakin maskeissa eroja, jossain munuaiset ummesssa ja sitä rataa...

                Comment

                • Xhawk
                  OBTCF Member
                  • Jul 2004
                  • 2326
                  • Kierrosalueella (hki)

                  #9
                  Joo minäkin arvelin että niissä eroja löytyy.

                  Pitäsköhän tehdä jostain putkesta ilmanotto koneelle sieltä alta missä on se ilmanottopaikka jarruille? Oisko huippu hyvä?
                  "Position One, Position One"
                  Punainen miesten voimisteluauto

                  BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18

                  Comment

                  • Bmw Master
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2004
                    • 13155
                    • Kokomo

                    #10
                    Originally posted by Xhawk
                    Joo minäkin arvelin että niissä eroja löytyy.

                    Pitäsköhän tehdä jostain putkesta ilmanotto koneelle sieltä alta missä on se ilmanottopaikka jarruille? Oisko huippu hyvä?
                    Itse suunnittelin joskus samaa, leveä matala suppilo ja putki sieltä... Lopulta vedin jäähdyttimen vierestä maskin taakse ja tuli hyvä.

                    Comment

                    Working...
                    X