Mä laitan tän copy pastena wanhasta jutusta....:
--------------------------------------------------------------------------------
Oon tässä järkeilly pitäiskö tätä seuraavaa täällä edes julkaista, kohta kaikki pumppuvikaset on myynnissä tällä virityksellä:
Eli imusarjan alla on vihreä lämpötila anturi joka mittaa moottorin lämpötilaa DDE boksille. TDS käy nopeampaa tyhjäkäyntiä kylmänä. Vaihtoehtoja on kaksi, ota anturi irti kannesta ja tulppaa reikä, ja sitten anturille etitään moottorin vierestä sopiva paikka jossa tyhjäkäynti pysyy korkeampana.
====
Edit: Ylläoleva on sitten täysi viritys... parempi kikka on viedä auto pajallae ja pyytää nostaan tyhjäkäyntiä sähköisesti joku 80 kierrosta. Joskus auttaa joskus ei.
--------------------------------------------------------------------------------
Oon tässä järkeilly pitäiskö tätä seuraavaa täällä edes julkaista, kohta kaikki pumppuvikaset on myynnissä tällä virityksellä:
Eli imusarjan alla on vihreä lämpötila anturi joka mittaa moottorin lämpötilaa DDE boksille. TDS käy nopeampaa tyhjäkäyntiä kylmänä. Vaihtoehtoja on kaksi, ota anturi irti kannesta ja tulppaa reikä, ja sitten anturille etitään moottorin vierestä sopiva paikka jossa tyhjäkäynti pysyy korkeampana.
====
Edit: Ylläoleva on sitten täysi viritys... parempi kikka on viedä auto pajallae ja pyytää nostaan tyhjäkäyntiä sähköisesti joku 80 kierrosta. Joskus auttaa joskus ei.
Comment